۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

مازاد نیروهای شهرداری تهران تعدیل نمی‌شوند

۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
کد خبر: 275951
مازاد نیروهای شهرداری تهران تعدیل نمی‌شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد، قطعاً شورای شهر تهران موافق تعدیل نیروهای شهرداری نیست و نباید بیکاری را در جامعه افزایش دهیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی در باره تعدیل نیروهای شهرداری تهران و برنامه‌هایی که شهردار در این خصوص دارد گفت: در برنامه‌های شهردار تعدیل نیرو ندیده‌ام.

وی‌ ادامه داد: شورای شهر تهران با تعدیل نیرو موافق نیست. با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری که در جامعه وجود دارد نباید تعدیل نیرو داشته باشیم و باید به نحوی از این نیروها استفاده کرد.

خلیل‌آبادی بیان داشت: در حال حاضر مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که با تعدیل نیروی کار با این مشکلات اضافه خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: اگر بخواهیم به طور واقعی به نیروی شهرداری نگاه کنیم، در حال حاضر این نیرو 4 برابر نیروی انسانی موردنیاز است و قطعاً برنامه‌ای برای اخراج این 4 برابر از شهرداری تهران نداریم.

وی افزود: باید برای توسعه اشتغال در کشور اقدام شود تا مردم نیز درگیر تنش و اضطراب نشوند و اگر کسی در شهرداری تهران تعدیل می‌شود، جایی دیگر مشغول کار شود.

خلیل‌آبادی تأکید کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه بیکاری است و حتی از بخش خصوصی هم درخواست می‌کنیم که نیروهای خود را حفظ کنند؛ چراکه بیکار شدن یک فرد شوک اساسی‌ای را به هر خانواده‌ای وارد می‌کند.