۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران:

کارت شناور ندارم/ ایستگاه اتمسفر قبل از مدیریت من نامگذاری شد

۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳
کد خبر: 273351
کارت شناور ندارم/ ایستگاه اتمسفر قبل از مدیریت من نامگذاری شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: نام گذاری ایستگاه اتمسفر قبل از مدیریت من انجام شد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تذکراتی را در خصوص موضوعات مختلف مطرح کردند گفت: در ادامه جلسه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهران به ۲ مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در دستور کار شورا قرار گرفت که در نهایت شورا درخصوص مصوبه افزایش کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس نظر فرمانداری را تایید کرد.

 

هاشمی ادامه داد: مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ارجاع داده شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه نیز طرح الزام شهرداری تهران به انجام الکترونیکی و اعلام عمومی اطلاعات معاملات شهرداری تهران در دستور کار شورا قرار گرفت و در نهایت اعضا به این طرح رای مثبت دادند. نامگذاری برخی از امکان و معابر موضوع دیگر دستور کار بود که در نهایت برخی معابر و اماکن نامگذاری شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعتراضات و تجمعاتی که در هفته‌های اخیر در مقابل ساختمان شورای شهر تهران انجام می‌شود گفت: این تجمعات به پیمانکاران ارتباطی به شورای شهر ندارد و مورد خطاب آنها شهرداری است و چون ساختمان شورا و شهرداری در مجاورت هم قرار دارند خبرنگاران احساس می‌کنند که این تجمعات مربوط به شورای شهر است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت شهری و بویژه شهرداری تهران باید در خصوص تخلفات صورت گرفته در خصوص بازار سیاه طرح ترافیک ورود جدی را داشته باشد گفت: این موضوع باید به صورت جدی بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا وی کارت شناور دریافت کرده است یا خیر گفت: بنده هیچ کارتی را در این خصوص دریافت نکرده‌ام.

هاشمی با بیان این که امروز جلسه آرامی را گذراندیم البته می‌تواند دلیل آن روزه‌داری اعضا باشد  گفت:توصیه شد در جلسات بعدی هم روزه‌دار باشند تا جلسات آرامی داشته باشیم.

وی ادامه داد : طرح الزام شهرداری به ارائه شفاف معاملات در شهر دستاورد خوبی بود که مردم از معاملات،مناقصات و مزایده‌ها با خبر می‌شوند.

هاشمی با بیان این که خرید و فروش نام ایستگاه مترو در اکثر شهرها در خطوط مترو و حمل ونقل و مکان‌های مهم که بعضا جنبه تجاری دارند می‌توانند اتفاق بیفتد، گفت: نام‌گذاری ایستگاه متروی اتمسفر قبل از مدیریت من بوده است.