۰ نفر

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

اعضای شورای شهر در انتصابات دخالتی ندارند

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸
کد خبر: 272802
اعضای شورای شهر در انتصابات دخالتی ندارند

رییس شورای شهر تهران گفت:اعضای شورای شهر در انتصابات دخالتی ندارند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن هاشمی در انتهای شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به محتوای جلسه گفت:پس از قرائت سوگندنامه آقای افشانی برای ادامه کار خود عازم شهرداری شدند البته کارشان را از چهارشنبه شروع کرده‌اند و فرایند انتخاب شهردار به‌طور کامل به پایان رسید.

وی ادامه داد:دستوری بعدی تقسیط پرداخت‌های مردم به افرادی بود که با شهرداری کار می‌کردند(مودیان)قرار بود نحوه پرداخت از طریق لایحه شهزدار پرداخت شود اما در پی مذاکراتی میان بودجه و‌برنامه‌ریزی و شهرداری اتفاق افتاد لایحه رد شد تا سه ماه دیگر مصوبات شورا به اجرا گذاشته شود تا لایحه‌ای جامع و جدید توسط شهرداری به شورا با همکاری کمیسیون ارائه دهد.

رییس شورای شهر با اشاره به بررسی طرح واگذاری زمین به موزه ایران درودی تصریح کرد:این لایحه از سوی شهرداری آماده و در کمیسیون نظارت و‌حقوقی و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بررسی شد و خوشبختانه همه پیشنهادات رای آورد.

وی در رابطه با سرنوشت مدیران نجفی با روی کارآمدن افشانی گفت:ما در شورای شهر در انتصابات دخالتی نداریم لذا توصیه‌ای هم در این زمینه نداریم.

او درباره رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط هیات انطباق فرمانداری تهران، گفت:‌ نامه فرمانداری تهران به شورای شهر ارسال شده و این موضوع در کمیسیون حمل و نقل در حال بررسی است و در روز سه شنبه هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پیشنهاد فرمانداری تهران این است که کرایه‌ها از 12.5 درصد بیشتر افزایش پیدا نکند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از انتظارات مردم از سوی شورای شهر برآورده نشده است،اظهار کرد:اجازه بدهید راجع به این انتظارات صحبت نکنم چرا که سو تفاهم ایجاد می‌کند.