۰ نفر

ماراتن انتخاب شهردار تمام شد/ شهردار جدید به قول‌هایش وفادار بماند/به مردم گزارش می‌دهیم

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰
کد خبر: 271176
ماراتن انتخاب شهردار تمام شد/ شهردار جدید به قول‌هایش وفادار بماند/به مردم گزارش می‌دهیم

اقتصاد آنلاین به عنوان رسانه تخصصی حوزه اقتصاد در انتخابات شهرداری تهران از حسینی مکارم که دکتری اقتصاد داشت و تنها گزینه اقتصادی در میان گزینه های شهرداری بود حمایت کرد. چرا که اعتقاد داشتیم در این دور از شهرداری توجه به منابع مالی شهر و فهم اقتصادی از آن بسیار مهم است و در صورت نبود آن شهر بحران های بزرگی خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به هرحال با رای شورای شهر، شهرداری تهران به یک عمرانی رسید که امیدواریم در این سمت جدید موفق باشد.

در صورتی که شهردار جدید تهران تایید صلاحیت بشود، که امیدواریم حتما این اتفاق بیفتد، محمدعلی افشانی باید به قول هایی که داده عمل کند. اقتصاد آنلاین به نمایندگی از مردم تهران این قول ها که مالی بوده و کمیت مشخص دارند را پیگیری خواهد کرد:

شهرداری تهران نباید با گرفتن وام از بانک خود، شهر را اداره کند. این اتفاق در دوره شهرداری نجفی افتاد و بدون ایجاد بدهی جدید شهر اداره شد و حتی 5200 میلیارد تومان از بدهی های قبلی تسویه شد. در صورتی که این روند تغییر کند، مردم را از این امر آگاه خواهیم ساخت.

شهر نباید به مزایده گذاشته شده و فروخته شود. فروش تراکم باید در سطحی که نجفی ریل گذاری کرده بود و با توجه به محدودیت هایی که در این 9 ماه گذاشته شد صورت گیرد. عملی خلاف این ریل گذاری صحیح را با صراحت مورد نقد قرار خواهیم داد.

شفافیت در کلیه امور و قراردادها باید در راس امور باشد. هرگونه عدولی از شفافیت و مبارزه با فساد غیرقابل اغماض است و توسط این رسانه منعکس خواهد شد.

استفاده از برخی اقوام به علت هم قوم بودن آقای شهردار با آن اقوام نباید افزایش یابد. هیچ دلیلی برای بکارگیری بیش از حد برخی اقوام در شهرداری مسموع نیست، چرا که متخصص در میان تمام اقوام ایرانی وجود دارد. بنابراین اقتصاد آنلاین نسبت به ورود مدیران و کارمندان و یا ارتقای افراد هم قوم با شهردار جدید به شهرداری حساس بوده و این امر را بصورت مرتب به مردم تهران گزارش خواهد کرد.