۰ نفر

دومین انتقاد هاشمی از برگزاری نمایشگاه‌ها در تهران

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸
کد خبر: 270712
دومین انتقاد هاشمی از برگزاری نمایشگاه‌ها در تهران

برای دومین بار در یک هفته گذشته، رییس شورای شهر از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سطح شهر تهران انتقاد کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ هرچند که شورای شهر این‌روزها محل لابی‌های گسترده برای انتخاب شهردار است و همه امورات شهر زیرسایه این مهم رفته، اما در میانه کش و قوس های شورا برای انتخاب دو گزینه برای شهرداری، محسن هاشمی، رئیس شورا از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی انتقاد کرد. هرچند که نمایشگاه کتاب در میانه راه خود بود.

او این بار از احتمال لغو نمایشگاه خودروی تهران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داده است: برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت نمایشگاه بین المللی برخلاف مصوبات شورای شهر است، از پلیس و شهرداری در خواست می‌شود مانع از برگزاری این نمایشگاه در داخل شهر تهران شوند.

محسن هاشمی با اشاره به حواشی برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران گفته است: جلسه‌ای برای جلوگیری از برگزاری چنین نمایشگاهی باید برگزار شود، براساس مصوبات شورا، تفاهم نامه‌ها، نظر موافق رئیس جمهور،‌ وزیرکشور و استاندار و... نباید نمایشگاه‌های پر مراجعه در داخل شهر تهران برگزار شود.

او گفت: این نمایشگاه براساس مصوبه و تفاهم نامه نباید برگزار شود، باید مانع از برگزاری چنین نمایشگاهی در شهر تهران شد؛ چرا که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ساخته شده و با هزینه هنگفت، مترو نیز برای دسترسی آسانتر به نمایشگاه آفتاب ایجاد شده و اگر اجازه دهیم این نمایشگاه برگزار شود فتح بابی برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگر است.

هاشمی گفت: مدیران شهرداری موظف هستند که مانع از برگزاری این نمایشگاه پرمخاطب شوند، جای تعجب است زمانی که هم رئیس جمهور، هم استاندار و هم وزیر کشور با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران کاملا مخالف هستند، چگونه یک مدیر دولتی با تصمیم خود باعث بروز مشکلات برای مردم و ایجاد ترافیک سنگین می‌شود.

وی افزود: با شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت، در مورد چرایی برگزاری این نمایشگاه صحبت می‌کنم و از ناجا و سردار مهماندار رئیس پلیس راهور خواهش میکنم براساس توافقات و موافقات قبلی عمل کرده و اجازه ندهند این نمایشگاه که تخلف است، برگزار شود.