۰ نفر

احداث بزرگترین فضای عمومی پیاده‌روی شهروندی در منطقه‌۲۲

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
کد خبر: 270279
احداث بزرگترین فضای عمومی پیاده‌روی شهروندی در منطقه‌۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از احداث بزرگترین فضای عمومی پیاده‌روی شهروندی در تهران که از دریاچه شهدای خلیج فارس تا چهار راه ایران خودرو به طول 9 کیلومتر است خبر داد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین ، دکتر علی نوذرپور در بازدید از فرهنگسرای تهران و دیدار با سمن‌های منطقه در این فرهنگسرا با اعلام برنامه های خود از تشکل‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی برای مشارکت‌ هر چه بیشتر شهروندان منطقه در تصمیم گیری های مدیریت شهری دعوت کرد.

 وی با بیان اینکه دوگانگی مشهودی در مدیریت فرهنگی دولت و مدیریت فرهنگی شهرداری وجود دارد،افزود:در حال حاضر فضای کالبدی شهر جایی برای شهروندان ندارد و باید مردم را با شهر آشتی دهیم.

 نوذرپور همچنین از احداث بزرگترین فضای عمومی پیاده روی شهروندی در تهران را از دریاچه شهدای خلیج فارس تا چهار راه ایران خودرو به طول 9 کیلومتر است خبر داد.

 وی درباره موضوعات مرتبط با خدمات شهری منطقه نیز گفت: تفکیک پسماند از مبداء را به عنوان منطقه پایلوت در شهر تهران شروع کرده‌ایم و از تفکیک 3 درصد به 8 درصد رسیده‌ایم.

 شهردار منطقه ۲۲ اظهار داشت: در موضوع فضای سبز به دنبال ایجاد افزایش پارک های محلی هستیم و بیش از 50درصد از فضای کلی منطقه را اختصاص به فضای سبز می دهیم.

 نوذرپور در پایان با خبر ایجاد پارک های ایمنی و اکوپو پارک در منطقه، گفت: مدیریت شهری منطقه با برنامه‌ریزی های انجام شده قصد دارد اقدامات خود را در جهت دانش‌های نوین و تکنولوزی‌های پیشرفته سوق دهد و از نهادهای مردمی برای افزایش هر چه بهتر مشارکت‌های شهروندی استفاده خواهیم کرد.