۰ نفر

برنامه‌ای برای تکرار نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر نداریم

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰
کد خبر: 268653
برنامه‌ای برای تکرار نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر نداریم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر برنامه ای برای راه اندازی نگارخانه ای به وسعت یک شهر در اردیبهشت ماه نداریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، اردیبهشت ماه سال های گذشته بیلبوردهای شهر تهران پر می شد از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی، پروژه ای که هر سال موافقان و مخالفان جدی داشت. برخی بیلبوردهای شهر را برای به تصویر کشیدن آثار هنری مناسب نمی دانستند و گروهی نیز به انتخاب آثار انتقاد داشتند اما امسال اردیبهشت ماه آمد اما همان تصاویر گذشته بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی باقی ماند.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص برگزاری دوباره نگارخانه ای به وسعت یک شهر به مهر گفت: یک دوره از این برنامه برگزارشد و تاثیر بسیار خوبی در شهر تهران داشت. اکنون برنامه ای برای راه اندازی این نمایشگاه در اردیبهشت ماه نداریم، ولی تلاش می کنیم در طول ایام پیش رو برنامه ای تحت این عنوان داشته باشیم.

وی در خصوص افزایش کارهای حجمی و مجسمه در سطح شهر تهران گفت: یکی از فعالیت های عمده سازمان زیباسازی، توجه به کارهای حجمی است و تلاش می شود کارهای ماندگارتر و قابل توجهی با هماهنگی مجسمه سازان در سطح شهر انجام شود.

در پاسخ به پرسشی در خصوص راه اندازی سامانه شفافیت در شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران جزو اولین دستگاه های شهرداری است که از این موضوع استقبال کرده و حتما اطلاعات لازم را بر روی سامانه بارگذاری خواهیم کرد. در واقع نحوه واگذاری ها و مزایده هایی که در سازمان زیباسازی انجام می شود، علاوه بر اینکه از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد، در سایت شفاف بارگذاری می شود.