۰ نفر

رییس کمیته سلامت شورا:

سرنوشت نامعلوم پرونده‌های شهرداری در دادگاه‌ها/ لزوم تشکیل جلسه مشترک با قوه قضاییه و حل و فصل مسائل موجود

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 267751
سرنوشت نامعلوم پرونده‌های شهرداری در دادگاه‌ها/ لزوم تشکیل جلسه مشترک با قوه قضاییه و حل و فصل مسائل موجود

رییس کمیته سلامت شورا با انتقاد از هیأت رییسه شورا گفت: چرا تاکنون شرایط ملاقات با ریاست محترم قوه قضاییه و تعامل با آن انجام نشده است که عدم حل و فصل مسایل موجود می تواند ضرر و زیان فراوانی به منافع عمومی وارد نماید.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ ناهید خداکرمی در پنجاه و نهمین جلسه شورا گفت: این روزها شاهدیم که علاوه بر آنکه پرونده‌های مفتوحه شهرداری در دادگاه‌ها سرنوشت نامعلومی دارند و حداقل شورا از روند رسیدگی به آنها بی‌اطلاع است.

وی ادامه داد: همچنین نتایج آرای کمیسیون‌های ماده 100 ، 20 و سایر بازوهای نظارتی شورا لغو می‌شود و بعضا مصوبات و طرح‌هایی که سالهاست در حال اجرا می‌باشد توسط دیوان عدالت اداری لغو شده که تازه‌ترین آن لغو مصوبه اخذ عوارض از تابلوهای سردر مراکز تجاری است.

خداکرمی افزود: این  در حالی است که  فضای شهر متعلق به همه مردم است و هر کس از آن استفاده می‌کند باید جهت تامین عدالت و منافع عمومی عوارض آن را بپردازد.

وی خاطر نشان ساخت:  لذا تذکر من به هیأت رییسه شوراست که چرا تاکنون شرایط ملاقات با ریاست قوه قضاییه و تعامل با آن انجام نشده ، لذا نسبت به تشکیل یک جلسه مشترک و حل و فصل مسایل موجود که می‌تواند ضرر و زیان فراوانی به منافع عمومی وارد نماید اقدام شود.