۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد:

از اصرار به استعفاء تا گزینه جدی شهرداری تهران

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰
کد خبر: 266351
از اصرار به استعفاء تا گزینه جدی شهرداری تهران

همین چند هفته پیش بود که علی اوسط هاشمی، رییس و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرد و اصرار بر پذیرش آن داشت. این اصرار در حالی بود که وی به تازگی و در دی ماه سال گذشته سکان مدیریت سازمان مرکزی تعاون روستایی را بر عهده گرفته است. شنیده ها حاکی از آن بود که هاشمی مهمترین دلیل خود برای استعفاء را اختلاف نظر با وزیر جهادکشاورزی بر سر نحوه خرید حمایتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به ویژه زعفران عنوان کرده است.

اقتصادآنلاین - سپیده قاسمی؛ پس از اعلام این استعفاء کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با ارسال نامه‌ای به رییس جمهور خواستار باقی مانده علی اوسط هاشمی در سمت ریاست این سازمان شدند.

تلاش کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برای باقی ماندن هاشمی بر مسند ریاست این سازمان در حالی ادامه دارد که امروز محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، در صفحه اینستاگرام خود علی اوسط هاشمی را همراه با شش نفر دیگر یکی از گزینه ای جدی پیشنهاده شده توسط اعضای شورای شهر برای تصدی شهرداری تهران معرفی کرده است.

حال مشخص نیست که دلیل واقعی استعفاء هاشمی و اصرار بر آن چه بوده است. اختلاف نظر وی با وزیر جهاد کشاورزی برسر نحوه خرید حمایتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی یا وسوسه شهردار پایتخت شدن؟