۰ نفر

آخرین وضعیت آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران

۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۸:۲۲
کد خبر: 263425
آخرین وضعیت آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، محمد علیخانی گفت: شهرداری تهران آئین نامه‌ای در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاران و جزئیات این طرح را به شورای شهر تهران ارسال کرده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در رابطه با آئین نامه ارسالی از سوی شهرداری در شورای شهر تهران صورت گرفته و قرار است طی چند روز آینده این آئین نامه جهت اجرا به شهرداری تهران ارسال شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چگونگی اختصاص سهمیه به خبرنگاران رسانه‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس سهمیه تعریف شده، طرح ترافیک به افرادی که خبرنگار واقعی باشند تعلق می‌گیرد و در این زمینه با مشکل مواجه نیستیم.

علیخانی در خصوص سهمیه در نظر گرفته شده برای طرح ترافیک خبرنگاران اظهارکرد: بخشی از ۳ هزار سهمیه در نظر گرفته شده برای گروه‌های خاص به خبرنگاران اختصاص پیدا می‌کند، اما این طور نیست که تمام این ۳ هزار سهمیه در اختیار خبرنگاران باشد.

وی تاکید کرد: تنها بخشی از این ۳ هزار سهمیه در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد و در آئین نامه جدید، چگونگی ارائه طرح به خبرنگاران نیز تعریف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده برای طرح ترافیک خبرنگاران اذعان کرد: خبرنگاران می‌توانند از ۹۰ درصد تخفیف برای دریافت طرح ترافیک بهره‌مند شوند، اما هیچ برنامه‌ای برای رایگان شدن این طرح برای قشر خبرنگاران وجود ندارد.