۰ نفر

مکارم: کارمند رسمی شهرداری هستم/ فعالیت‌هایمان را بر مبنای ریل‌گذاری نجفی ادامه می‌دهیم

۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹
کد خبر: 263182
مکارم: کارمند رسمی شهرداری هستم/ فعالیت‌هایمان را بر مبنای ریل‌گذاری نجفی ادامه می‌دهیم

سمیع‌الله حسینی مکارم،سرپرست شهرداری تهران در جمع خبرنگاران از همه مدیران و‌کارکنان شهرداری مسرانه خواهش می‌کنم که به کار خود ادامه دهند.سرپرستی دوران گذار بوده و قطعا شورای شهر به زودی شهردار را انتخاب خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ وی در رابطه با برنامه‌های خود گفت:برنامه‌های مبتنی بر برنامه‌هایی است که شورای اسلامی شهر آن را پذیرفته و تکرار می‌کند،مبنای این برنامه قانون مداری در همه هزینه‌ها است،همچنین اطلاع‌رسانی شفاف به مردم جزو برنامه‌های اساسی ما است.

مکارم با بیان اینکه مردم حق دارند بدانند منابع شهرداری کجا هزینه می‌شود:همه قراردادهای بالای یک میلیارد در اختیار عموم قرار خواهید گرفت.فعالیت را بر مبنای ریل‌گذاری و زیرساخت‌هایی که آقای نجفی فراهم کردند ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد:همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند،شهردار تهران در انتخاب معاونین و شهرداران با من مشورت می‌کردند.

سرپرست شهردار در مورد بازنشستگی خود گفت: از آنجایی که من بازنشسته شهرداری بودم و شهردار تهران ۲۵اسفند سال گذشته،از آنجایی که جانباز بودم و آن‌ها اجازه ادامه کار دارند با دستوری نجفی حکم اعاده بنده زده شد و در حال حاضر کارمند رسمی شهرداری تهران هستم.