۰ نفر

مسجدجامعی:

هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند

۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 262689
هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مدتی که در خدمت مردم بودم هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، احمد مسجد جامعی روز یکشنبه در جریان بررسی موضوع استعفای شهردار گفت: آقای نجفی را هیچگاه مضطرب ندیدم و همیشه آقای نجفی یک تواضعی دارند  که فضا را اخلاقی می کند.

وی با بیان اینکه رفتار ایشان بدور از بزرگنمایی بود، گفت:  بزرگنمایی در مدیریت کشور ما همیشه بوده اما ایشان همیشه بدور بود.

وی با اشاره به فعالیت شهردار تهران در ماه‌های  اخیر گفت: در بحث نوروزگاه، هیچگاه نوروز فضای بیرونی نداشت؛ که دیدیم نوروزگاه ها بدون حاشیه برگزار شد.

مسجد جامعی اظهار کرد: در مدتی که در خدمت مردم بودم هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند؛  البته ایشان همیشه می گفتند امیرالمومنین را هم دادگاه خواست و ایشان در دادگاه حاضر شد.

وی گفت: ادب رفتاری آقای نجفی در پذیرفتن نظر مردم حتی در نام گذاری یک کتابخانه را شاهد بودیم.

مسجد جامعی افزود: در مدت گذشته در شهرداری نظریه شهری، مشارکت محور و مبتنی بر نظر مردم را شاهد بودیم، بحث احترام به حقوق شهروندان را داشتیم و در بحث زنان شاهد توجه به زنان نام آور بودیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به عملکرد ایشان، استعفای آقای نجفی از موضع تواضع است و انتخاب ما در مورد ایشان انتخاب درستی بوده است.

وی عنوان کرد: ایشان با منافع برخی گروه های بزرگ که کاری هم به چپ و راست ندارند، درگیر شده و همه چیز به ساختاری که نجفی ایجاد کرده بر می گردد.

وی با بیان اینکه من از ایشان می خواهم بمانند، گفت: اولویت ما ایشان است، اما اگر نشد از ایشان می خواهیم که خود راهنما باشند.