۰ نفر

در آخرین جلسه شورای مدیران در سال ۹۶:

نوذرپور: به بهانه‌های مختلف شادی را از مردم نگیریم

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۷
کد خبر: 259052
نوذرپور: به بهانه‌های مختلف شادی را از مردم نگیریم

شهردار منطقه ۲۲ گمانه زنی ها بیجا و قضاوتهای نابجا در سیستم کاری را امری ناپسند خواند و اظهار کرد: با بوجودآوردن حاشیه ها، از انجام کارهای اصلی باز خواهیم ماند. فضا را یک فضای انسانی، اسلامی و بر اساس باورهای اسلامی بسازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علی نوذرپور، شهردار منطقه 22 تهران، در آخرین جلسه شورای اداری معاونین و مدیران منطقه در سخنانی ضمن تقدیر وتشکر از زحماتی همکاران در کلیه حوزه ها، خاطرنشان کرد: «در سال ۹۶ بیشترین بار مالی منطقه بر دوش معاونت شهرسازی و معماری بود و امیدواریم که در سال اینده این بار درآمدی از این معاونت برداشته تا حدودی و به سایر حوزه های مالی و اقتصاد شهری منتقل شود.»

او ادامه داد: «تلاش کنیم تا در سال اینده کاری، سایر زمینه های کسب درآمدی را بویژه در حوزه سرمایه گذاری و مشارکتها در راستای ایجاد و تحقق درآمدهای پایدار شناسایی کنیم.»

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: «علی رغم مدت زمان کوتاهی که از تغییر مدیریت شهری شهر تهران و منطقه ۲۲ می گذرد اما باید به این نکته مهم اشاره کرد که خوشبختانه در پنج ماهه پایانی سال ۹۶، شاهد رشد سه برابری درآمدی منطقه بوده ایم که به نسبت به هفت ماهه اول سال از رشد خوبی برخوردار بوده است. باید همین رشد و پیشتازی در درآمد را از ابتدای سال اینده در پیش بگیریم و منطقه ۲۲ به عنوان منطقه پیشتاز در اجرای کلیه وظایف و حوزه های کاری قرار گیرد.»

نوذرپور در ادامه سخنان خود در بحث ارزیابی عملکرد ، نادیده گرفتن شاخص ها نسبت به برخی همکاران را خیانت به جامعه برشمرد و گفت: «در خصوص ارزیابی عملکرد همکاران باید ارزیابی ها واقعی و به دور از هرگونه مسائل عاطفی انجام شود، چرا که این دلسوزی نسبت به برخی همکاران خیانت به جامعه است. با جدیت، با دقت و بر اساس عملکرد و کارایی افراد را ارزیابی کنید و بر اساس امتیاز دهی واقعی، منابع و امکانات در اختیار آنها قرار دهید.»

او گمانه زنی ها بیجا و قضاوتهای نابجا در سیستم کاری را امری ناپسند خواند و اظهار کرد: تلاش کنیم تا در کارهای اداری، شفاف و دوستانه عمل کنیم و اگر اختلافی در سیستم وجود دارد با گفتگوی رودرو با خود شخص مسائل و مشکلات بوجودآمده را حل کنیم. بوجودآمدن حاشیه ها باعث بازماندن از انجام کارهای اصلی خواهد شد. فضا را یک فضای انسانی و اسلامی و بر اساس باورهای اسلامی بسازیم.

نوذرپور تاکید کرد: «اجرای کارهای خلاقانه و جدید را در برنامه کاری خود قرار دهیم و با ایجاد فضا دوستانه در محیط کار، باعث بهبود روند فعالیت های کاری در مجموعه شویم. در این میان اگر نقد وانتقادی به عملکرد یکدیگر داریم به دور از هرگونه توهین و تحقیر بیان و طبق دستورالعمل ها و چارچوب های اداری با افراد برخورد کنیم. در محیط اداری نیازی به استفاده از ادبیات پرخاشگرایانه نیست.»

او ایجاد نشاط و شادی روحی برای شهروندان را یکی از اولویت های مدیریت شهری در آستانه نوروز عنوان کرد و گفت: «به عنوان مدیران شهری و کارکنان شهرداری منطقه ۲۲، در آستانه نوروز زمینه شادی و شادمانی مردم را وظیفه خود بدانیم و با استفاده از ظرفیت های دینی خود، برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه استفاده کنیم و به بهانه های مختلف شادی را از مردم نگیریم.»

شهردار منطقه ۲۲، در پایان سخنان خود تاکید کرد: «با توجه به اینکه منطقه ۲۲ یک منطقه جدیدالتاسیس است و داراری پتانسیل های بکر گردشگری است، تلاش کنیم تا این ویژگی را در منطقه با قوت بیشتری پیگیری کنیم و نوروزی به یادماندنی برای شهروندان و کلیه کسانی که به این منطقه سفر می کنند ،بسازیم.»

گفتنی است؛ در آخرین جلسه شورای مدیران منطقه ۲۲، بر ضرورت آمادگی برای استقبال از نوروز و ایجاد برنامه های مفرح برای شهروندان در منطقه تاکید شد.