۰ نفر

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران اعلام کرد:

مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار تا ۲۹اسفند

۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
کد خبر: 256782
مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار تا ۲۹اسفند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران اعلام کرد که مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار فقط تا 29 اسفند ماه است.

مهدی رزمی با اعلام پایان یافتن توزیع قبوض و مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران گفت: این عوارض شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند است که به منظور حضور در باشگاه خوش حسابی شهرداری تهران اعلام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی با بیان اینکه با پایان یافتن توزیع قبوض انبوه عوارض شهرداری تهران ، شهروندان تهرانی فقط تا 29 اسفند ماه سالجاری فرصت پرداخت قبوض عوارض و بهای خدمات مذکور را دارند، گفت: شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا این تاریخ پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد. این دسته از شهروندان از 10درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل بهره مند می‌شوند و چنانچه قبوض عوارض نوسازی تا پایان مهلت فوق پرداخت نشود، مشمول 9 درصد جریمه دیرکرد خواهد شد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، افزود: شهروندان می‌توانند، از طریق پورتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir،سامانه تلفنی 137 ، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک،  ATM و از طریق درگاه‌های غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

رزمی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان  و تکریم ارباب ­رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان در ادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر شده است که جوابگوی مودیان است و چنانچه به هر نحو قبوض به دست شهروندان  نرسیده است می‌توانند ضمن مراجعه به ستادهای پاسخگویی و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر از وضعیت بدهی و پرداخت‌های ملک خود مطلع و قبض عوارض دریافت و مشکلات احتمالی خود را از طریق سامانه تلفنی 137 و 1888 ، ایمیل اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad@tehran.ir و شماره پیامک 13700000821 با ما درمیان بگذارند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری، وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شهروندان تهرانی در فرصت اندک با قیمانده تا پایان سالجاری نیز همانند سنوات گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات مذکور، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.