۰ نفر

در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، صورت گرفت:

حضور اعضای شورای شهر و خبرنگاران در "چهار راه استانبول"

۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۵۲
کد خبر: 250709
حضور اعضای شورای شهر و خبرنگاران در "چهار راه استانبول"

اعضای شورای شهر‌ تهران به همراه برخی اصحاب رسانه و خبرنگاران به تماشای فیلم چهارراه استانبول نشستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدجواد حق‌شناس، علی اعطا و‌ حجت نظری سه عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران با حضور در کانون پرورش فکری کودکان، به همراه برخی اصحاب رسانه و خبرنگاران به تماشای فیلم چهارراه استانبول در جشنواره فیلم فجر نشستند.

 حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در پایان این فیلم که به موضوع حادثه پلاسکو پرداخته بود، گفت: از تهیه کننده و کارگردان این فیلم که با این موضوع افکار عمومی راتحت تاثیر گذاشت، سپاسگذاری می‌کنم.

او ‌در ادامه گفت: موضوعاتی که با افکار عمومی ارتباط دارد، فرصتی برای تفکر، تامل و اندیشه را ایجاد می‌کند. در چنین مواردی، موضوع را می‌توان از وجوه مختلف مورد بحث و بررسی قرار داد.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر ادامه داد: کارگردان این فیلم هم با در نظر گرفتن این موارد، در این فیلم در کنار پرداختن به آتش‌نشانان و حادثه پلاسکو برخی موارد جامعه مانند مشکلات تولیدکنندگان را بازگو کرد.

 در ادامه اعطا، سخنگوی شورای شهر نیز در پایان فیلم ضمن تجلیل از تهیه کننده و کارگردان برای پرداختن به موضوع آتش‌نشانان و حادثه پلاسکو گفت: شب گذشته فرصت خوبی به وجود آمد تا به‌همراه خبرنگاران فیلم چهارراه استانبول را مشاهده کنیم.

 وی در ادامه گفت: این فیلم‌با انتخاب موضوع مهم و روایت جذاب از یک داستان ، تمام مخاطبان را درگیر کرده بود.

 عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه این فیلم یکی از فیلم های موفق این دوره جشنواره فجر است، گفت: از کارگردان و بازیگران این فیلم که با هنرمندی توانستند اثری خلق کنند که مخاطب را درگیر کند تشکر می‌کنم.

 حجت نظری، دیگر عضو‌ کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر تهران هم پس از مشاهده فیلم چهارراه استانبول گفت: فیلم‌خوش ساختی را دیدیم که توانست پس از یک سال، آن روزها را برای مخاطبان خود یادآوری کند تا به این موضوع فکر کنیم که آتش‌نشانان چه جانفشانی هایی می کنند.

 وی‌ در ادامه گفت: صدها ساختمان مانند پلاسکو در شهر تهران وجود دارند که باید از استفاده آن ها جلوگیری شود. شهرداراران مناطق برای اجرای این مورد به اجرای قانون اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شاهد حوادث دیگر مانند حادثه پلاسکو نباشیم.