۰ نفر

ماموران شهرداری کماکان به خدمت بی‌منت ادامه می‌دهند

۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
کد خبر: 249606
 ماموران شهرداری کماکان به خدمت بی‌منت ادامه می‌دهند

شهردار تهران اعلام کرد که همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر القائات و بی انصافی‌ها قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  محمد علی نجفی صبح امروز  در حاشیه حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل،  در جمع خبرنگاران گفت: چهلمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، فجر انقلاب اسلامی پیش از هر چیزی نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب را به یاد می آورد.

 وی با بیان اینکه شخصیت معمار و بنیانگذار انقلاب، یاد و نامش همواره در دل مردم جاودانه خواهد بود گفت:‌ امام خمینی شخصیتی داشت که با روش و منش خود نه تنها ساختار سیاسی کشور را متحول کرد، بلکه فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی، مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

نجفی با بیان اینکه یکی از آموزه‌های امام یعنی خدمت بدون منت، ارتباط بیشتری با ماموریت‌ها و وظایف شهرداری دارد، گفت: امروز هم شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق این آرزو یعنی خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را انجام دهند.

شهردار تهران اضافه کرد:برخی با بی‌انصافی خدمات را نادیده می‌گیرند و برخی نیز در دامن زدن به مطالباتی که خودشان هم می‌دانند قابل برآورده شدن نیست صحبت می‌کنند، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر برخی القائات قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امید است همه ما این توفیق را داشته باشیم که با رهنمودهای رهبری ماموریت ‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم، تاکید کرد:  کارکنان شهرداری در هر مکان و موقعیتی، محل کار خود را به عنوان محراب مقدس خدمت می‌شمارند و عبادت خویش را جز خدمت به خلق خدا نمی دانند.