۰ نفر

در صحن علنی شورا صورت گرفت؛

تاکید بر بررسی طرح تحقیق و تفحص از "همشهری"

۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱
کد خبر: 247347
تاکید بر بررسی طرح تحقیق و تفحص از "همشهری"

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر ارایه و بررسی طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در صحن شورا تاکید کرد.

حجت نظری،  با بیان اینکه قرار بود در جلسه روز گذشته شورا(جلسه چهلم)، طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به صحن شورا بیاید گفت: با وجود آنکه در جلسه اعضای درخواست کننده تحقیق و تفحص و نیز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت تا موضوع برای بررسی نهایی به صحن بیاید؛ اما می‌بینیم که این مهم هنوز محقق نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی با بیان اینکه برخی صداها به گوش می‌رسد که به مصلحت نیست که این تحقیق و تفحص ادامه یابد، اظهار کرد: امیدوارم اعضای شورا با این گونه مصلحت اندیشی‌ها همراه نشوند و ای کاش حداقل استدلال می‌شد که چرا به مصلحت نیست؟ این در حالی است که معتقدیم همچنان نیاز است در این مورد بررسی‌های بیشتری صورت گیرد و ابعاد مختلف تخلف‌ها آشکارتر شود.

نظری با بیان اینکه اگر تحقیق و تفحصی شروع شده به دلیل الزام بوده و باید تا آخر راه را رفت، گفت: متاسفانه شاهد هزینه کردهای نامتعارف در دوره پیشین موسسه همشهری هستیم که به نظر می‌رسد ابعاد بیشتری دارد و برهمین اساس باید بررسی بیشتر و دقیق‌تری صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: در کنار موضوع تحقیق و تفحص که به سرانجام رسیدن آن امر بسیار مهمی است، گاهی می‌بینیم افرادی از سوی شهرداری برای برخی مناصب مطرح می‌شوند که در مورد آنها شائبه‌های مالی و اقتصادی وجود دارد. مبارزه با فساد و شفافیت در پاسخگویی باید در تمام سطوح و همه جانبه باشد و نگاه جناحی یا حزبی یا رفاقتی نباید اصول ما را تحت‌الشعاع قرار دهد. هرچقدر هم که منصب کوچک باشد، بی‌دقتی ما می‌تواند آثار خود را بر جامعه باقی بگذارد.