۰ نفر

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ خبر داد:

نوسازی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس ورودی غربی پایتخت

۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
کد خبر: 245532
نوسازی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس ورودی غربی پایتخت

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه21 از اجرای عملیات سراسری نوسازی و بازسازی ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی پایتخت با هدف زیباسازی و مناسب سازی این اماکن عمومی در راستای اجرای "طرح نگهداشت شهر" خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، غلامحسین سلمانی، معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با اشاره به اینکه استفاده از اتوبوس مختص به قشر و گروه خاصی نیست و هر روزه میلیون ها نفر برای جابه جایی در سطح شهر تهران از این وسیله حمل ونقل عمومی استفاده می کنند، گفت: نوسازی و بازسازی ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی پایتخت و همچنین سهولت دسترسی به ایستگاه ها نیاز به رعایت استانداردهایی دارد که رعایت این شاخصه ها نه تنها راحتی شهروندان را در پی خواهد داشت، بلکه موجب ترغیب هرچه بیشتر آنها به استفاده از وسایل نقلیه عمومی می شود.

وی در همین راستا افزود: معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه21 به منظور رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان و بالا بردن سطح رضایتمندی آنها و نیز نوسازی منظر شهری ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی پایتخت اقدام به تعویض صندلی های فرسوده در ایستگاه های اتوبوس مستقر در سطح این منطقه کرده است.

سلمانی در پایان یادآور شد: در راستای اجرای "طرح نگهداشت شهر" در منطقه21؛ 32مترمربع شیشه، 45مترمربع طلق پلی کربنات سقفی، 48عدد بنر آموزشی و 54برنامه زمان بندی در ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی پایتخت نصب شد.