۰ نفر

واکنش فرماندار تهران به طرح ترافیک جدید

۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰
کد خبر: 244919
واکنش فرماندار تهران به طرح ترافیک جدید

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه هنوز طرح ترافیک جدید برای فرمانداری ارسال نشده است گفت: جزییات این طرح باید بعداز ارسال به فرمانداری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد اما قطعا چیزی که به مصلحت شهروندان نباشد تصویب و اجرا نخواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی درباره طرح ترافیک جدید گفت: کار علمی گسترده ای بر روی این طرح انجام شده اما اشکالاتی دارد که باید قبل از اجرا برطرف شود.

وی با بیان اینکه در این طرح قیمت‌ها کاهش می‌یابد و افزایش قیمتی نخواهیم داشت، تاکید کرد:‌ ما در هر دو بخش تصمیم‌گیری هم در شورای شهر تهران در خصوص قمیت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک و هم در شورای ترافیک شهر تهران خواهیم بود و بررسی‌ها را انجام خواهیم داد و تنها آنچه به مصلحت مردم باشد، تصویب می‌کنیم.

به گفته فرماندار تهران، در این طرح تلاش شده به سمت عدالت عمومی پیش رفته، بعضی از استفاده‌های بی‌رویه دستگاه‌ های دولتی را قطع کند و فر صت بیشتری به مردم دهد .

فرهادی با بیان اینکه این طرح امتیازات خوبی دارد اما نواقصی هم دارد که باید قبل از اجرا برطرف شوند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد طرح جدید با مشکلات و نواقص اجرا شود، همین طرح فعلی بهتر است، باید تلاش کنیم نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.