۰ نفر

باران هم دردی از آلودگی هوای تهران دوا نکرد

۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۳۶
کد خبر: 241859
باران هم دردی از آلودگی هوای تهران دوا نکرد

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز درشرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا بعدازظهر شاخص کیفیت هوا روند کاهشی داشته باشد و شرایط به سمت بهبودی سوق پیدا کند.

حسین شهبازی، افزود: وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت تا فردا (۱۳ دی ماه) در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس قرارمی‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی در ادامه گفت: میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روزهای پیشین افزایش می‌یابد و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید  به بزرگی بین ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود. این شرایط فردا کمابیش ادامه می‌یابد و برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد شدید به بزرگی بین ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی غربی- شمال غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: به‌تدریج در روز پنجشنبه ( ۱۴ دی ماه) از میزان ناپایداری جوی کاسته و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه پیش‌بینی می شود.

وی در ادامه گفت:میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز ۱۰۸و در شرایط ناسالم  برای گروه‌های حساس است.

به گفته شهبازی  دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت.