۰ نفر

هشدار عضو شورای شهر تهران درباره نزدیک شدن زلزله تهران

۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰
کد خبر: 237708
هشدار عضو شورای شهر تهران درباره نزدیک شدن زلزله تهران

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت:در تهران به زلزله بزرگ نزدیک هستیم،می‌دانیم که زلزله خواهد آمد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مجید فراهانی، در جمع دبیران شورایاری محلات منطقه 8 گفت: یکی از مهم ترین مشکلات تهران از بین رفتن محله محوری و تعلق خاطر محله ای است و این کمبود سبب ایجاد آسیب های اجتماعی می شود اما بسیاری از کسانی که در این محله هستند این حس تعلق خاطر را دارند.

وی افزود: محله نارمک حس نوستالژیکی دارد و مشارکت پذیری مردم در این منطقه بالاست که برای حل مشکلات مدیریت شهری کمک می کند.

عضو شوردی شهر تهران بیان کرد: کمبود زمین دال بر تراکم جمعیت در این منطقه است. سرانه های مختلف نیز کمبود دارد همچنین از حیث فضای سبز یکی از مشکلات محله این امر است زیرا رتبه 19 در تهران را دارد.

فراهانی گفت: عدم دسترسی ساکنان به بیمارستان و درمانگاه تخصصی یکی از مشکلات است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد:  با توجه به بافت مسکونی متراکم مشکلات پارکینگ در این منطقه وجود خواهد داشت از این رو نیاز است تا از طریق احداث پارکینگ مکانیزه این مشکل بر طرف شود. بحث آلودگی صوتی و هوا در بافت مجاور بزرگراه یکی از مشکلات مردم است.

فراهانی در ارتباط با معضلات منطقه ۸ عنوان کرد: این منطقه در بحث بافت فرسوده هر چند پیشتاز در نوسازی بوده اما کافی نیست. در تهران به زلزله بزرگ نزدیک هستیم. می دانیم زلزله خواهد آمد.

وی ادامه داد: همان گونه که شاهد هستیم زلزله ایرانگردی را شروع کرده و مسیرش به تهران می خورد که باید آماده باشیم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت گفت: متاسفانه هیچ پروژه زیر بنایی بزرگ در منطقه هشت اجرایی نشده است. پروژه هایی که با زحمت شهردار منطقه جلو می رود  مقیاس متوسطی دارد از این رو لازم است که پروژه های مهم توسط شهرداری منطقه پیشنهاد داده شود تا برخی پروژه های زیر بنایی بزرگ را اجرایی کنیم.

فراهانی افزود: وجود ایستگاه مترو یکی از نقاط قوت منطقه است. مهم ترین اهدافی که دنبال می کنم برنامه ریزی صحیح در خصوص بودجه با توجه به نزدیکی فصل بودجه است.