۰ نفر

جزئیات پرداخت بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی

۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵
کد خبر: 236986
جزئیات پرداخت بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران جزئیات پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

سمیع الله حسینی مکارم  با اشاره به نحوه پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار است بخشی از این مطالبات تقسیط شده و تا عید پرداخت  شود. بخشی نیز قرار است به صورت تهاتر داده شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی تاکید کرد: تمام حساب های شهرداری بسته نشده بلکه برخی از حسابها مسدود شده بود و قول داده اند بعد از این تفاهم حساب های مسدود شده را باز کنند.

۲معیار پرداخت بدهی پیمانکاران/ تشکیل کمیته ای ویژه برای پرداخت بدهی ها

معاون مالی و اقتصاد شهر شهردار تهران همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه پرداخت بدهی پیمانکاران توضیح داد: ۵۰ میلیارد تومان در گام اول برای پرداخت به بدهی پیمانکاران پیش بینی شده که متناسب با بدهی های هر منطقه این اعتبارات را سهمیه بندی کردیم. در حال حاضر ۲ معیار برای پرداخت طلب پیمانکاران در نظر گرفته شده است. ابتدا طلب های کوچک تر و کسانی که زمان بیشتری از مطالبه آنها گذشته است، بدهی هایشان پرداخت می شود و تاکید بر پرداخت بدهی های زیر ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در گام دوم بدهی های بزرگتر پرداخت می شود و برای شناسایی اولویت ها و نظارت بر عملکرد مناطق، کمیته ای متشکل از حسابرسان خبره، نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی شهرداری، حسابرسان و کارشناسانی که جنس مطالبات را می شناسند تشکیل شده است و صحت و سقم اسناد بررسی و پیمانکارانی که اسناد کامل دارند بدهی هایشان به تدریج پرداخت می شود.