۰ نفر

همکاری و همراهی سپاه با پلیس پایتخت

۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵
کد خبر: 236737
همکاری و همراهی سپاه با پلیس پایتخت

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ تاکید کرد: اهمیت بسیج و بسیجی به تفکر و نوع نگاه آن است و نه لباس.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ سردار محمدرضا یزدی روز یکشنبه در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران حضور یافت و افزود: اگر تفکر بسیج و بسیجی بین مردم نشر پیدا کند توسعه و پیشرفت کشور میسر شده و استکبار ناامید می شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف دشمنان را به زانو در می آورد، تصریح کرد: دشمنان بیش از موشک های شهید تهرانی مقدم از ترویج نگاه و تفکر بسیجی بین مردم ما خوف و ترس دارند.

سردار یزدی ادامه داد: ناوچه های تا دندان مسلح آمریکا به حریم آب های ما نفوذ می کنند و جوانان بسیجی ما با چند قایق آنها را به زانو در می آورند و لحظه ای که به اسارت گرفته می شوند از خوف گریه می کنند.

سردار یزدی افزود: صحنه شهادت و حرکت شهید حججی چیزی جز تفکر بسیجی نیست چرا که این شهید بزرگوار می دانست که به کجا می رود و از دست دادن سرش کمترین کاری بود که جنایتکاران داعشی می توانستند انجام دهند اما این شهید با علم به این مطلب پا به میدان جهاد گذاشت.

وی با بیان اینکه قاعدتا تخلف، اشتباه و جرم هم می تواند بین بسیج و بسیجی وجود داشته باشد گفت: این موضوعات نسبت به تعداد بسیجیان ما بسیار ناچیز است اما نکته قابل تامل این است که به تفکر بسیجی توجه شود نه لباس و عنوان؛ چرا که اقدام و عمل شخص نشان دهنده بسیجی بودن وی است نه لباس و عنوان.

 * همکاری و همراهی با پلیس پایتخت

سردار یزدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج و سپاه تهران برای تامین امنیت پایتخت گفت: امروز برای خدمت رسانی به مردم با تمام دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی تهران بزرگ همراه و همکاریم و در بحث خدمت رسانی به شهروندان اختلاف و تفرقه ای وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده توسط سپاه تهران بزرگ به منظور محرومیت زدایی گفت: اهدای بیش از ۵ هزار جهیزیه کامل به صورت کاملا عزتمدارانه به دختران دم بخت، تهیه و توزیع ۳۸ هزار سبد کالاهای اساسی به خانواده های محروم و ارائه ۷۲ هزار مورد خدمات معاینه و پزشکی در طول ۸ ماه گذشته بخشی از اقدامات محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد: هشت طرح بهداشتی، درمانی و بیمارستانی نیز در سطح تهران اجرایی شد و ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر برای یکسال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ افزود: با کمک مردم و همت بسیجیان همچنین آزادی ۸۴ زندانی جرایم غیر عمد امکان پذیر شد.

وی همچنین با اشاره به اعزام ۳۰۰ گروه از بسیجیان به ۲۵ استان کشور برای کار جهادی گفت: این جهادگران در تهران نیز ۷۰۰ پروژه عمرانی را اجرا کردند و در ۶ هزار هکتار کمربند اطراف شهر نیز یک میلیون و ۴۰۰ اصله نهال غرس شده است.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: سال گذشته همچنین پست قرنطینه برای دام و طیور به مدت ۶ ماه اجرا شد و تامین غذایی و سلامت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.