۰ نفر

۱۰هزار و چهارصد حقوق بگیر شهرداری تهران نگهبان هستند

۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶
کد خبر: 231007
۱۰هزار و چهارصد حقوق بگیر شهرداری تهران نگهبان هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرداری 130 هزار نفر حقوق می گیرند که ده هزار و چهارصد نفر آنان نگهبان هستند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ حسن رسولی روز یکشنبه در بیست و یکمین جلسه شورا و در جریان بررسی طرح سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 شورا افزود: شهردار را موظف کردیم از هر نوع استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان خودداری کند.

وی گفت: در حال حاضر شهرداری به 130 هزار نفر حقوق می دهد که ده هزار و چهارصد نفر از آنان نگهبان هستند.

رسولی در ادامه بررسی طرح الزامات  خاطر نشان کرد: شهرداری تهران پروژه های جدید را با تامین منابع باید انجام دهد و قطعا شهردار کلنگ زنی های نمایشی انجام نمی دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس تصویب شورا، شهرداری موظف شده لایحه بودجه سال 97 را تا 15 دی ماه برای بررسی و تصویب به شورا ارائه کند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بودجه باید با توجه به اسناد بالادستی، سیاست بودجه، کلیات لایحه پیشنهادی و پیوست ها، تدوین شود.

وی همچنین بهره گیری موثر از جهت گیری اقتصادی دولت برای وصول مطالبات و سرمایه خارجی، استفاده از خزانه واحد الکترونیک، استفاده از نهادهای مدنی و توجه به ابر چالش های پایتخت، ترافیک و آلودگی را از جمله راهبردی های تدوین بودجه عنوان کرد.

وی همچنین بر  لزوم توجه به نظام جامع برنامه ریزی مناطق و موسسات وابسته شهرداری در تدوین بودجه تاکید کرد.