۰ نفر

سخنگوی شورای شهر تهران با حضور در غرفه اقتصادآنلاین:

پرسنل شهرداری همان ۶۸هزار نفر است/ ورود قاطع شورا به تخلفات گذشته

۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱
کد خبر: 228641
پرسنل شهرداری همان ۶۸هزار نفر است/ ورود قاطع شورا به تخلفات گذشته

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری حقوق نیروهای پیمانکاران را پرداخت کرده و بعد از صورت وضعیت شرکت یا پیمانکار کسر می‌کند.

علی اعطا با حضور در غرفه اقتصاد آنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینکه پرسنل شهرداری همان 68هزار نفری است که اعلام شده است،گفت: شهرداری تهران تعداد زیادی پیمانکار دارد و آن‌ها هم تعداد زیادی نیرو دارند که به نیروی‌های خود حقوق می‌دهند.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که پرداخت دستمزدهای کارگران در گذشته عقب می‌افتاده است، چندسالی است که شهرداری مستقیما به بخش زیادی از نیرو‌های پیمانکاران حقوق می‌دهد و بعد از صورت وضعیت شرکت کسر می‌کند که به این معنی اینکه آن‌ها جزو پرسنل شهرداری هستند، نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش همچنین گفت: ما در شورا به‌طور مشخص راجع به تخلفات زمان آقای احمدی‌نژاد بحثی نداشته‌ایم اما به صورت موردی هرجا لازم باشد ورود می‌کنیم، یکی از نمونه‌ها طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بوده است.

به گفته این عضو شورا طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشری به هیئت رییسه داده و  اعلام وصول شده است و با ارجاع به کمیسیون‌ها در حال بررسی است تا در صحن مطرح شود.