۰ نفر

بخشنامه مهم و ضد‌فساد شهردار تهران منتشر شد +سند

۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۰۱
کد خبر: 219937
بخشنامه مهم و ضد‌فساد شهردار تهران منتشر شد +سند

شهردار تهران در بخشنامه‌ جدیدی برای مقابله با فساد در شهردار، صدور هرگونه هولوگرام جدید تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در بخشنامه محمدعلی نجفی آمده است: «به منظور رفع ابهامات و اشکالاتی که در ارتباط با صدور و کارسازی هولوگرام‌های مربوط به عوارض ساختمانی در مناطق مختلف ایجاد شده و در جهت مدیریت بهینه درآمدها و منابع نفتی از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تمامی واحدهای ذیربط موظف به رعایت موارد زیر می‌باشند:

1 – صدور هرگونه هولوگرام جدید تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

2 – هولوگرام‌های صادر شده از قبل از تاریخ این بخشنامه در کمیته‌ای که در سازمان املاک و مستغلات تشکیل می‌شود، بررسی و پس از راستی آزمایی و تایید قابل اقدام خواهد بود و مناطق شهرداری حق قبول هولوگرام‌های تایید شده را ندارند.

3 – مناطق 22 گانه شهرداری موکلفند پرداخت نقدی مودیان را به حساب خزانه شهرداری واریز و از هرگونه پرداخت پشت بادجه خودداری کنند.

4 – انجام هرگونه تهاتر در ازای مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از شهرداری تهران تنها با واگذاری املاک و صرفا پس از تایید کمیته ای که در سازمان املاک و مستغلات تشکیل شده است، میسر خواهد بود.

5 – معاونت مالی و اقتصاد شهری در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف مراودات فی مابین شهرداری و کارگزاران اقدام و نتیجه را به اینجانب گزارش دهند.

مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده بالاترین مقام مسئول واحدهای ذیربط بوده و هرگونه تخطی از آن مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.»

 این بخشنامه در تاریخ 28 شهریور ماه و خطاب به معاونان شهرداری تهران، شهرداران مناطق 22 گانه، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات و مدیران کل حسابرسی، تشخیص و وصول درآمد و مالی و اموال صادر شده است.

بخشنامه