۰ نفر

تکذیب ممنوعیت تردد کامیون در ۲منطقه تهران

۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۲۰
کد خبر: 216769
تکذیب ممنوعیت تردد کامیون در ۲منطقه تهران

رئیس پلیس تهران گفت: ممنوعیت تردد کامیون‌ها در تمام ساعات شبانه روز در ۲ منطقه تهران صحت ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، کامیون سردار حسین رحیمی  گفت: تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح مجاز بوده و غیر این ساعات، کامیون‌ها اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.وی افزود: برای جلوگیری از بر هم خوردن نظم در شهر تهران جهت تردد کامیون‌ها در سطح شهر محدودیت اعمال شده است.

رئیس پلیس تهران در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح دو منطقه یک و ۱۲ تهران اظهارکرد: طرح چنین موضوعاتی صحت نداشته و ممنوعیت تردد در تمام مناطق شهر تهران یکسان است.رحیمی ادامه داد: در تمام مناطق، ممنوعیت روزانه کامیون‌ها مطرح بوده و این طور نیست که تردد‌ها به طور کامل در برخی از مناطق ممنوع شده باشد.

وی از اجرای طرح‌های شبانه پلیس به منظور برخورد با رانندگان کامیون متخلف خبرداد و خاطرنشان کرد: پلیس به زودی برنامه‌هایی برای برخورد با تخلف‌های کامیون‌ها در ساعات پایانی شب خواهد داشت و طرح‌های شبانه را اجرایی خواهیم کرد.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: در بسیاری از مواقع دیده شده که کامیون ها در ساعات پایانی شب با سرعت غیر مجاز در سطح شهر تردد داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز زیر پا می‌گذارند.گفتنی است پیش از این رئیس پلیس راهور تهران مدعی شده بود تردد کامیون در دو منطقه 12 و یک تهران ممنوع می شود.