۰ نفر

پایان محدودیت‌ ترافیکی تحلیف در بهارستان

۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
کد خبر: 210137
پایان محدودیت‌ ترافیکی تحلیف در بهارستان

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی و آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مجل سالن اجلاس سران خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در این‌باره گفت: با توجه به اتمام مراسم تحلیف و خروج هیات‌های شرکت کننده در این مراسم از ساختمان مجلس، دقایقی پیش محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی لغو شده و تردد در این منطقه به حالت عادی بازگشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین همچون کامیون، کامیونت و... تا ساعت 24 امشب در معابر تهران ممنوع است، گفت: با توجه به حضور هیات‌های خارجی در سالن اجلاس سران محدودیت‌های ترافیکی دراین منطقه آغاز شده و مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود شده و و مسیر جایگزین بزرگراه چمران به سمت غرب و خیابان کچویی خواهد بود. همچنین مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل الله از ابتدای خیابان جدید الاحداث در غرب پارکینگ  طبقاتی نمایشگاه بین‌المللی نیز مسدود شده و مسیر جایگزین چمران و کچویی است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشکر از همکاری شهروندان و رانندگان با پلیس گفت: ممکن است تا پایان امشب به دلیل تردد هیات‌های خارجی در سطح شهر محدودیت‌های موقت تردد در برخی معابر اجرا شود.