۰ نفر

پیش‌‎بینی کرباسچی از شانس مرعشی در شهرداری تهران

۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
کد خبر: 203639
پیش‌‎بینی کرباسچی از شانس مرعشی در شهرداری تهران

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران، شانش حسین مرعشی برای حضور در شهرداری تهران را روایت کرد.

غلامحسین کرباسچی، با اشاره به گمانه‌زنی‌های اخیر در خصوص انتصاب شهردار تهران و مطرح بودن نام حسین مرعشی برای قرار گرفتن در این سمت گفت: تا جایی که می دانم تعداد قابل توجهی از اعضای شورای شهر نظر مثبتی به آقای مرعشی دارند و ایشان را از گزینه‌های قابل توجه و مهم شهرداری می‌دانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در محافل اصلاح طلبان نیز بحث شهردارشدن آقای مرعشی زیاد مطرح شده و خود ایشان به دلایل مختلف برای قبول این پست اظهار تمایل نمی‌کردند اما بحث‌های زیادی با ایشان انجام شد و فکر می کنم متقاعد شدند که اگر به شرط اینکه گزینه مناسب‌تری از نظر ایشان و اعضای شورای شهر تهران نباشد، این پست را قبول کنند. به طور کلی آقای مرعشی شرایط خود را با آقای الویری به عنوان رئیس سنی موقت مطرح کرده‌اند.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی خاطر نشان کرد: از نظر حزب ما گزینه اصلی در حال حاضر آقای مرعشی است، البته قبلا بحث شهرداری محسن آقای هاشمی مطرح بود و شاید هنوز هم ایشان در اولویت باشد، اما چون عضوی از شورا هستند و این بحث وجود دارد که کسی از داخل شورا بیرون نرود، نهایتا احتمال شهردار شدن آقای هاشمی کمتر شد و خود ایشان هم به نحوی این بحث را پذیرفتند.

کرباسچی همچنین تاکید کرد: من نشنیدم که آقای خاتمی نیز اسم شخص خاصی را برده باشند و فقط تاکید دارند که شخصیتی ملی و شناخته شده به عنوان شهردار انتخاب شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی تمام این مباحث، بحث‌های حاشیه‌ای است و نهایتا اعضای شورای شهر هستند که باید شهردار تهران را انتخاب کنند.