۰ نفر

شرایط فروش فوری هایماS5 و پژو پارس اتوماتیک اعلام شد

۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹
کد خبر: 328937
شرایط فروش فوری هایماS5 و پژو پارس اتوماتیک اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از ساعت ۹ صبح دوشنبه مورخ ۲۴ دی ۱۳۹۷ تا پایان ماه جاری، فروش نقدی با تحویل ۳۰ روزه را برای خودروهای هایما S5 و پژو پارس اتوماتیک انجام دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو در این برنامه ی فروش تنها ۱۰۰ دستگاه هایما S5 و ۲۰۰ دستگاه پژو پارس اتوماتیک عرضه می شود. با توجه به مصوبات سازمان حمایت، فروش این خودروها با حداکثر تیراژ ۲۰ درصد ظرفیت تولید با قیمتی معادل ۵ درصد کمتر از بازار آزاد مجاز است و این بار ایران خودرو می خواهد تا با فروش فوری هایما S5 بازار این خودرو را متعادلتر کند. البته که می بینیم، نسبت به فروش های فوری ایران خودرو در هفته های گذشته، قیمت پژو پارس اتوماتیک مجددا افزایش پیدا کرده است. این سومین دفعه ای است که این شرکت فروش نقدی پارس اتوماتیک را انجام می دهد و در دفعه دوم قیمتی کمتر از ۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. اما این بار می بینیم که گویا به خاطر افزایش قیمت خودرو در بازار، بهای فروش در حاشیه بازار پارس اتوماتیک نیز افزایش پیدا کرده است.
طبق اطلاعیه رسمی ایران خودرو با توجه به مجوزهای اخذ شده، این شرکت می تواند برخی محصولات دیگر را به صورت فروش فوری و با قیمتی کمتر از بازار آزاد به فروش رساند.

ikco-sale-dey97