۰ نفر

سفر هیات اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به زابل

۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 681356
سفر هیات اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به زابل

هیات اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان به همراه نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان و معاون انتظامی و امنیتی استاندار وارد شهرستان زابل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه که به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند وارد شهرستان زابل در شمال این استان شدند.

نشست با ائمه جمعه منطقه سیستان‌ و دیدار با معتمدان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم شمال سیستان و بلوچستان از مهمترین برنامه‌های سفر این هیات اعزامی به سیستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری ۲۲ آبان به همراه هیاتی بلندپایه به سیستان و بلوچستان سفر کرد. وی هدف از سفر خود به این استان را این گونه بیان کرد: آمده‌ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.