۰ نفر

نماینده رهبر معظم انقلاب:

رهبر معظم انقلاب نسبت به استان سیستان و بلوچستان علاقه ویژه ای دارند

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبر: 681257
رهبر معظم انقلاب نسبت به استان سیستان و بلوچستان علاقه ویژه ای دارند

نماینده رهبر معظم انقلاب در سفر به سیستان و بلوچستان از علاقه وِیژه رهبرمعظم انقلاب به این استان گفت و افزود: در این سفر حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری افزود: حضرت آقا نسبت به استان علاقه ویژه ای دارند و شناخت قدیمی از این استان دارند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان استانی است با رنگین کمان قومیتی مذهبی تنوع فوق العاده زیبایی دارد ولی در عین حال با همه این تنوع در سپهر نور ایمان ، غیرت ایمانی و ملی دیده میشه و حقیقتا تماشایی هستش.

حاج علی اکبری ادامه گفت: ما این توفیق رو پیدا کردیم که در این سفر به حمدالله با علمای محترم اهل سنت جلسه مستقلی داشتیم مطالب عزیزان را شنیدیم نقطه نظراتشون رو دریافت کردیم یکی از دلیل های این سفر شنیدن دیدگاه های مسئولین و بزرگان استان و جوانانشان بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار داشتیم و از آن‌ها دلجویی کردیم.

لازم به ذکر است: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.