۰ نفر

انسیه خزعلی: در ناآرامی های اخیر زنان وسیله شدند / تنها ۱۲ درصد دستگیرشدگان از خانم ها بودند

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبر: 679201
انسیه خزعلی: در ناآرامی های اخیر زنان وسیله شدند / تنها ۱۲ درصد دستگیرشدگان از خانم ها بودند

انسیه خزعلی گفت: ۱۲ درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸ درصد بقیه از مردان بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در حوزه زنان گفت:در این ماجرا (اعتراضات) باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکتها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها 12درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و 88درصد بقیه از مردان بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.

 انسیه خزعلی افزود: « نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند وموقعیت اورا درسطح کالا و ابزار تنزل دهد.امیدوارم همانطور که خانمها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آنها سوءاستفاده بشود در ماجراهای مسابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.»