۰ نفر

معاون هماهنگ کننده سپاه:

بار‌ها اعلام کرده ام به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، ۱۰ کیلو طلا جایزه می‌دهم

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷
کد خبر: 678789
بار‌ها اعلام کرده ام به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، ۱۰ کیلو طلا جایزه می‌دهم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دیکتاتور آمریکا است که در یک لحظه ۱۳۶ هزار انسان بی گناه را در هیروشیما و ناکازاکی کشت و همواره از رژیم‌های سرکوبگر حمایت می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ محمد رضا نقدی، امروز جمعه در مراسم روز ۱۳ آبان در میدان امام(ره) اصفهان با بیان اینکه مردم به طور آزادانه مسئولان نظام خود را انتخاب می کنند، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به‌طور مستقیم و غیر مستقیم ارشدترین مقامات جمهوری اسلامی را از طریق انتخابات بر می‌گزینند و در یک کلام همه چیز به آرای مردم بر می‌گردد. چطور شما دشمنان به این ملت لقب دیکتاتور می‌دهید، در حالی که از دیکتاتورترین رژیم‌ها که یک صندوق رای هم ندارند دفاع می‌کنید؟ رای امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مرگ بر آمریکا است.

وی افزود: دیکتاتور شما هستید که در یک لحظه ۱۳۶ هزار انسان بی گناه را در هیروشیما و ناکازاکی کشتید. دیکتاتور شما هستید که از جنگ جهانی دوم به بعد ۳۳۷ هزار حمله هوایی به ملت‌های بی گناه کردید و هزاران انسان را به کام مگر کشاندید. دیکتاتور شما هستید که در ویتنام ۳ میلیون نفر را با بمب‌های ناپال و خوشه‌ای کشتید و در عراق و افغانستان این فجایع را به بار آوردید. دیکتاتور شما هستید که در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب شکنجه‌گاه برپا کردید و این شکنجه‌ها را توجیه می‌کنید چون اعتقاد دارید این دو زندان خارج از خاک آمریکا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: برای آمریکا و مستکبران کرامت انسانی ارزشی ندارد. چطور دیگران را به دیکتاتوری متهم می‌کنید در حال که خودتان دیکتاتورترین حکومت جهان هستید. در بحرین انتخابات برگزار شد و مردم پیروز شدند، اما شما از دیکتاتوری حمایت کردید، همان‌طور که در ترکیه انتخابات برگزار شد، اما کودتا شد و آمریکا رای مردم را قبول نکرد. مردم ایران به انقلاب اسلامی رای دادند و شما بدخواهان در برابر اراده آنان ایستادید.

نقدی ادامه داد: در فلسطین مردم به جنبش حماس رای دادند در حالی که شما رای فلسطینی‌ها را قبول نکردید. ای آمریکای جنایتکار تو دیکتاتور هستی. راهپیمایی امروز نشان داد که همه مردم ایران به صحنه امدند و رای شان مرگ بر انگلیس است. ۱۰ سال پیش اعلام کردم اگر کسی بتواند در جهان جنایتکارتر و پلیدتر از آمریکا پیدا کند به او ۱۰ کیلو طلا جایزه می‌دهم، اما تا امروز یک نفر هم نتوانسته رژیمی خونخوارتر از آمریکا معرفی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: داعشی‌ها با حمایت شما در شاهچراغ و هنگام نماز مردم بی‌گناه را کشتند. شما که طلبه مظلومی را اسیر کردید و زیر شکنجه بردید تا به رهبری توهین کند، اما او این کار را نکرد تا سرانجام شما او را کشتید. فکر می‌کنید مردم از این نظام دست برمی‌دارند؟ امروز صف جوانان برای طلبه شدن طولانی‌تر خواهد شد. چه کسی دروغ‌های شما را باور می‌کند؟

نقدی ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که در کنگره آمریکا منتشر شده و اسناد آن موجود است، سالانه بیش از ۴ هزار نفر در زندان‌های آمریکا کشته می‌شوند. در حالی که در ایران با مرگ یک دختر عزای بین المللی گرفتید و به نظام مقدس اسلامی تاختید و ما را متهم به جنایت کردید. بر اساس گزارش دادگستری آمریکا ۹۵۰ نفر در سال ۲۰۱۹ زندانی شدند و بچه‌های آنان هیچ خبری از سرنوشت آنان ندارند. سالانه ۵۰ نفر از زنان در خیابان‌ها توسط پلیس آمریکا کشته می‌شوند، پس چرا برای آنان عزاداری جهانی برپا نمی‌کنید؟

وی گفت: یک خانمی که در برابر دوربین‌های پلیس ایران به دلیل نارسایی‌های جسمی که داشته بر زمین می‌افتد و فوت می‌کند و شاهدان بسیاری این موضوع را تایید می‌کنند که هیچ ضربه‌ای به این بانو وارد نشده بود و پزشکی قانونی این موضوع را تایید کرد، اما شما روایت دروغ خودتان را از این موضوع ارائه دادید! پدر خانم امینی در بیمارستان جسد دخترش را کامل دید و گواهی داد که جای ضربه‌ای مشاهده نکرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این واقعیت‌ها را با شعبده بازی رسانه‌ای وارونه جلوه می‌دهند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند. جای کینه‌ورز و معاند را عوض می‌کنند. در کالیفرنیا هزاران هکتار جنگل می‌سوزد و دولت آمریکا که ادعای رهبری جهان را دارد از خاموش کردن حریق عاجر است، اما چگونه است که این دولت ناکارآمد نیست، ولی اگر در ایران یک ساختمان بسوزد نظام اسلامی را ناکارآمد نشان می‌دهند.

نقدی گفت: اگر در ایران یک اغتشاشگر بر اثر درگیری با نیروهای انتظامی کشته می‌شود، نشانه جنایت است، اما شما که جنایت‌های مختلف در آمریکا می‌کنید نقض حقوق بشر نمی‌کنید؟ این شعبده‌های رسانه‌ای دشمن است. اشتباه بزرگ ما این بود که اجازه دادیم فضای مجازی تحت مدیریت آمریکا در کشور رواج یابد که این مشکل را باید اصلاح کنیم. دو رسانه‌ای که یکی طرفدار لخت بودن زنان و بی حیایی است و دیگری طرفدار داعش از سوی انگلستان پول دریافت می‌کنند. این دو رسانه در لندن به فاصله اندکی از هم قرار دارند و دو دیدگاه کاملا متفاوت و البته خلاف انسانیت دارند. نباید اجازه دهیم این رسانه‌ها با تکرار دروغ، افکار مردم ما را تحت‌تاثیر قرار دهند.

چرا هنوز باید سفارت انگلستان در ایران باز باشد؟ 

وی اظهار کرد: با این سابقه سیاه، چرا هنوز باید سفارت انگلستان در ایران باز باشد. این سفارتخاته، لانه جاسوسیِ روباهی مکار و کفتاری کثیف به نام انگلستان است. در ۴۰ سال گذشته ملت ایران تلاش کرده ایران را بسازد. اگر خواستیم اقتصاد را رشد دهیم تحریم کردند و در عرصه علمی سعی کردند دانشمندان ایران را تطمیع کنند و سپس آنان را ترور کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حتی با رسانه‌های بی شمار خود سعی در کارشکنی تربیت فرزندان ایران اسلامی دارند و ما هیچ راهی نداریم که این مشکلات را از میان برداریم و تنها راهی که برای ملت ایران باقی مانده، پاکسازی ایادی صهیونیست‌ها و آمریکا از منطقه است. امروز دهه هشتادی‌هایِ ایران اسلامی خود را برای این عرصه مهم آماده کنند. دهه چهلی‌ها رژیم شاه را به زانو درآوردند و دهه پنجاهی‌ها با کمک آنان صدام را از ایران راندند و دهه شصتی‌ها، کشور ویران شده از جنگ را آباد کردند.

ملت ایران سرباز ولایت هستند

نقدی یادآور شد: امروز انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادی بومی داریم، به‌طوری که امروز ایران بیستمین اقتصاد برتر دنیا است. دهه هفتادی‌ها مقابل داعشی‌ها ایستادند و منطقه را از لوث تروریسم نجات دادند. مدافعان حرم جانفشانی زیادی کردند و امروز دهه هشتادی‌ها راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی را که نابودی اسرائیل است ادامه می‌دهند. تا وقتی که پایگاه‌های آمریکایی در این منطقه است و اسرائیل حیات دارد مردم خاورمیانه روی آرامش نمی‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران سرباز ولایت هستند و قدر این رهبر عظیمشان را می‌دانند. مفتخریم رهبری داریم که ساده زیست‌ترین، پاک‌ترین و دانشمندترین رهبر جهان است و با دیگر رهبران فاسد دنیا فرق اساسی دارد و امروز گوش به فرمان رهبری برای محو رژیم صهیونیستی هستیم.