۰ نفر

استاندار فارس خبر داد؛

جزییات جدید از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ / سرنخ هایی به دست آمده است!

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبر: 677597
جزییات جدید از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ / سرنخ هایی به دست آمده است!

محمدهادی ایمانیه گفت: تاکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده است که جزئیات و ابعاد مختلف آن پس بررسی های بیشتر به اطلاع هموطنان و مردم استان خواهد رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدهادی ایمانیه گفت: تاکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده است که جزئیات و ابعاد مختلف آن پس بررسی های بیشتر به اطلاع هموطنان و مردم استان خواهد رسید.

استاندار فارس این سخنان را در حاشیه آیین خاکسپاری شهدای حرم مطهر در این آستان مقدس به خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد.

پیکرهای پاک ۶ شهید از شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) روز یکشنبه با حضور گسترده مردم در شیراز تشییع و در جوار این حرم مطهر به خاک سپرده ‌شدند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را نیز مجروح کرد.

پیش از این، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته است: این توطئه ای که این روزها در سرزمین ما جاری است، محصول به هم پیوستن سیاست آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی است.

سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع( در شیراز خطاب به ملت ایران افزود: وقتی ملت بزرگ ایران با انقلاب خود سلطنت پهلوی را ساقط کرد و آمریکا را از کشور بیرون راند و با تسخیر لانه جاسوسی تیر خلاص را به هیبت پوشالی آمریکا زد و امام راحل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، شما بارها این عبارت را در عمل نشان دادید.

او گفت: وقتی آمریکا شما مردم را تحریم اقتصادی کرد تا شما را تسلیم کند، دارو نداد، اجازه صادرات و واردات نداد اما شما با قدرت از تحریم ها گذشتید و کشتی های کشور در دریاها امن حرکت کردند، هرچه از ما گرفتند از آنها گرفتیم، پهپادشان را زدیم و باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی قهرمان مبارزه با تروریسم و مرد میدان های نبرد با استکبار یعنی سردار سلیمانی را ناجوانمرانه به شهادت رساندند پایگاه آمریکا که نماد قدرت آمریکا در عراق بود را موشک باران کردیم و و باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: رویای آمریکا و تصویر دلخواه او از جوانان ما این است که فقط کشته شوند، فرقی هم نمی کند که جوان انقلابی باشد یا جوان اغتشاش گر، آمریکا می خواهد جوانان ما را عقب مانده و مدارس، دانشگاه ها، بازار و اقتصاد را تعطیل و خیابان ها را ناامن و ناآرام ببیند.

او افزود: تصویر آمریکا از ایران عزیز، آتش زدن اموال دولتی توسط اغتشاشگران و یک کشور اسیر شده و عقب مانده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنها هوس کرده‌اند به آن زمانی که نفت کشور را به یغما می بردند و مستشاران آمریکایی برای مردم تعیین تکلیف می‌کردند، باز گردند؛ آنها می خواهند به آن زمان که چادر از سر زنان ما می کشیدند و مشروب فروشی ها را گسترش دادند بازگردند؛ آنها می خواهند دین ما را بگیرند اما ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

سردار سرلشکر سلامی افزود: به آل سعود و رسانه‌های تحت سیطره او، به کارگردانان این فتنه‌ها می گوییم که به سراغ شما می آییم، شما که تصویر نشان می‌دهید، تحریک می کنید، ممکن است چه اتفاقی برایتان روی دهد، نمی‌توانید آرامش یک ملت را بگیرد و خودتان در آرامش باشید، آرامشتان را می گیریم.

وی افزود: امروز بار دیگر عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون خود برای تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب در صحنه می ایستیم و تک تک آنها را مانند گذشته تحقق خواهیم بخشید.