۰ نفر

جزییات دیدار نماینده ویژه رییس جمهور با خانواده مهسا امینی

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 675825
جزییات دیدار نماینده ویژه رییس جمهور با خانواده مهسا امینی

رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به آیت‌الله رییسی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برابر وظایف محوله و در راستای تقویت اتحاد و انسجام ملی و خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان امنیت، اواخر هفته گذشته با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و ضمن دلجویی مجدد از آنها، بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذی‌ربط تأکید کرد.

در این دیدار که در منزل پدر مهسا امینی انجام شد، امجد امینی ضمن مطرح کردن خواسته‌های خود، بر پیگیری و نظارت رییسجمهور بر روند رسیدگی به حادثه درگذشت فرزندش تأکید کرد.

خانواده امینی همچنین از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی مهسا شکایت داشته و خواستار پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصرین احتمالی حادثه شدند.

در پایان این دیدار مشاور رییس جمهور ضمن ابراز همدردی عمیق خود از حادثه مذکور، بر پیگیری مطالبات خانواده امینی از مجاری ذی‌ربط، تأکید کرد: مرحومه مهسا امینی همچون دختر خودم بوده و قطعاً به‌صورت ویژه پیگیر این مسأله خواهم بود و تمامی دغدغه‌ها و مطالب خانواده امینی را شخصاً به استحضار رییس جمهور خواهم رساند.

ماموستا کریمی پس از این دیدار گزارشی کامل از جزئیات ملاقات و گفت‌وگوی خود با خانواده امینی به رییس جمهور ارائه کرده است.

پیش از این آیت‌الله سید ابراهیم رییسی که در زمان حادثه فوت مهسا امینی برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده بود، به محض اطلاع از وقوع حادثه وزیر کشور را مأمور بررسی ویژه موضوع کرد و روز یکشنبه ۲۷ شهریور نیز در تماس تلفنی با خانواده امینی به آنها اطمینان داد موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهد کرد تا ابعاد آن روشن شود؛ قولی که به گفته امجد امینی پدر مهسا، قوت قلبی برای خانواده او شد تا موضوع را از طریق «قانون» پیگیری کند.