۰ نفر

اظهارات منتسب به امام‌ جمعه اصفهان درباره اسیدپاشی کذب است

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 674612
اظهارات منتسب به امام‌ جمعه اصفهان درباره اسیدپاشی کذب است

دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در اطلاعیه‌ای، بازنشر مطلبی با محوریت موضوع اسیدپاشی منسوب به آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در فضای مجازی را تکذیب کرد و آن را در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در پی انتشار مجدد مطلبی منسوب به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در فضای مجازی، پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در این زمینه اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر و برای چندمین بار، شاهد انتشار اخباری کذب و ساختگی در فضای ولنگار مجازی هستیم.

این بار نیز در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران همچون گذشته، خبری با محوریت موضوع اسیدپاشی از آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در فضای مجازی، عامدانه و یا ناآگاهانه در حال پخش است که کذب و ساختگی بودن مطلب برای همگان روشن است.

در این میان، تعدادی از افراد، از جمله بازیگری از سینما و تلویزیون نیز با موج‌سواری بر جو به‌وجود آمده در کشور برای رسیدن به منافع شخصی، مطلبی را به نقل از آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام‌ جمعه اصفهان منتشر کرده است که از سال ۹۶ چندین بار توسط روابط عمومی دفتر امام‌جمعه اصفهان تکذیب شده بود.

لذا، مجدداً از همه فعالان فضای مجازی و دنبال‌کنندگان اخبار در این فضای غیرحقیقی استدعا داریم تا اخبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان و هر گونه اخبار دیگر را صرفاً از منابع و سایت‌های معتبر پیگیری و دریافت نمایند.