۰ نفر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: سکوت خواص در ماجراهای اخیر به معنای همکاری با براندازان است / ملت فهیم ایران اگر کاستی هایی احساس می کنند، باید از طریق قانونی دنبال کنند

۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبر: 674041
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: سکوت خواص در ماجراهای اخیر به معنای همکاری با براندازان است / ملت فهیم ایران اگر کاستی هایی احساس می کنند، باید از طریق قانونی دنبال کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: سکوت هریک از خواص در این ماجرا، یک‌نوع رضایت‌دادن به همکاری براندازان است که گناهی نابخشودنی است؛ آبروی خواص به برکت انقلاب، اسلام و شهیدان است و باید در این مواقع حساس به میدان بیایند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درخصوص تحلیل حوادث و وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: بر همگان روشن است که این جریانات به فوت خانم مهسا امینی اختصاص ندارد؛ این یک بهانه‌ای برای مقابله با نظام و تلاش برای براندازی توسط دشمنان انقلاب و ایران شد.

وی افزود: روشن است که پشت این صحنه دشمنان، استکبار جهانی، آمریکایی‌ها، غربی‌ها، انگلیس، صهیونیست‌ها، کشورهای مرتجع عربی و به‌ویژه سعودی‌ها هستند. هم‌چنین دشمنان قسم‌خورده‌‌ای که قبلا داخل کشور بودند، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین جلادی که دست‌شان به خون ملت آغشته است، کومله‌ها و دموکرات‌ها که حتی به کردها هم رحم نمی‌کردند پشت این قضیه هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: آن‌ها به خیال خودشان فوت مهسا امینی را بهانه‌ای برای براندازی کردند اما تجربه‌ی حضور، فداکاری و جان‌فشانی مردم در این‌سال‌ها در مقابله با دشمنان نشان داد که تمام این توطئه‌ها در برابر سیل مردمی که با انقلاب و امام خود پیمان بسته‌اند، نمی‌تواند خدشه‌ای بر اساس و کیان انقلاب اسلامی وارد کند.

مظفر عنوان کرد: ملت فهیم ایران به‌خوبی می‌دانند اگر اشکالاتی نسبت به نظام‌شان دارند و اگر کاستی‌هایی احساس می‌کنند، باید از طریق قانونی دنبال کنند و هرجاکه دیدند این اعتراضات بهانه‌ای برای براندازی می‌شود، با ایستادگی و ورود به صحنه، گله‌های داخلی را کنار گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه این تحرکات فقط می‌تواند خسارت به بیت‌المال، سرمایه ملی، مردم و کسبه وارد کند خاطر نشان کرد: دشمنان می‌پندارند که می‌توانند انقلاب را دچار خدشه کنند ولی این خیال خام است؛ ریشه‌های انقلاب به یاری خدا و به پشتوانه ملت و رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری، هر روز قوی‌تر می‌شود و اقتدار و بُرد بین‌المللی‌اش افزایش خواهد یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ما با این تحرکات مقابله می‌کند، تصریح کرد: خواص جامعه، گروه‌ها، احزاب باید در این مواقع حساس مصالح کشور و انقلاب را مد نظر قرار داده و اختلافات جزئی را کنار بگذارند. اینان اگر به اسلام و انقلاب اعتقاد دارند و خود را مدیون امام(ره) و در خط ایشان می‌دانند و به این افتخار هم می‌کنند، باید در این مواقع حساس به میدان بیایند و نقش خود را برای آرامش جامعه و جهاد تبیین ایفا کرده و به روشنگری بپردازند.

مظفر اظهار داشت: سکوت هریک از خواص در این ماجرا، یک‌نوع رضایت‌دادن به همکاری براندازان است که گناهی نابخشودنی است؛ آبروی خواص به برکت انقلاب، اسلام و شهیدان است و باید در این مواقع حساس به میدان بیایند؛ این میدان آزمایشی برای خواص، گروه‌ها و احزاب است که چقدر می‌توانند در بحران‌ها به منافع و مصالح ملی بها داده و آن را بر منافع گروهی ترجیح بدهند. امیدواریم در این امتحان بزرگ قبول شوند و هرچه سریع‌تر خط خود را با اغتشاشگران، براندازان، معاندان و دشمنان ملت روشن کنند.

وی تصریح کرد: عناصر داخلی، احزاب، گروه‌ها و افرادی که نقش پادو را دارند، بدانند که این نظام دچار آسیب نمی‌شود و شاید برخی خسارات وارد شود و اگر به خیال خام خود فکر می‌کنند این نظام به مخاطره می‌افتد و براندازی می‌شود، آینده سیاه‌تری را پیش رو خواهند داشت و اصلاح‌طلب و اصولگرا توسط براندازان قربانی می‌شوند و هیچ‌کس نمی‌تواند به اهداف و آرمان‌های خود برسد. احزاب، گروه‌ها، اصلاح‌طلب‌ها و کسانی‌که ساکت هستند اولین قربانی این آشوب‌گران خواهند شد.