۰ نفر

امام جمعه موقت اصفهان:

مطالبات ازمسیر قانونی پیگیری شود / مردم اجازه اهانت به ارزش های دینی را نمی‌دهند

۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 670033
مطالبات ازمسیر قانونی پیگیری شود / مردم اجازه اهانت به ارزش های دینی را نمی‌دهند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مطالبات درست و به حق باید به صورت قانونی از مسئولان مربوطه پیگیری شود و با اغتشاش و اهانت به مقدسات نمی‌توان به نتیجه رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه تشییع شهدا و مشارکت در تشییع شهدا همواره برای ما مقدس بوده و تیری بر قلب دشمن است، اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین نیز اتفاقی بزرگ برای نظام اسلامی است و بر اساس اعلام استاندار کربلا ۲۱ میلیون نفر زائر در این ایام در کربلا حضور یافتند.

هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های روایتگری و غیره در جهاد تبیین بیان شود

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس نیز گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اظهارات جدیدی را داشتند، لازم است هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های روایتگری و غیره در جهاد تبیین بیان شود، ابعاد مختلف جنگ در کتاب‌های درسی آورده شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه جنگ تحمیلی طبیعی بود چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب هیچ گاه به این میزان آمریکا و صهیونیست تحقیر نشده بودند، گفت: از این رو این امر که دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب به کارگیرد امری عادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا در جنگ ایران و عراق چندین بار شکست خورد، اضافه کرد: هر چه نظام ما به جلو حرکت کرد، استعمارگران بیشتر تحقیر شدند و با همه فراز و نشیب‌ها این دشمن بود که ناکام ماند و طرح خاورمیانه جدیدشان در نطفه خفه شد.

هر کجا که اصل مقاومت حاکم بود ما موفق بودیم

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه هر کجا که اصل مقاومت حاکم بود ما موفق بودیم، گفت: اگر ما اهل سازش باشیم دشمن پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در مرحله‌ای قرار دارد که در سطح جهانی سرافراز است، افزود: اعضای دولت سیزدهم در این روزها دستاوردهای بسیار بزرگی را برای ملت و انقلاب آورده اند، و کشور ایران به عنوان عضو در پیمان شانگهای معرفی شد و حتی آنهایی که زاویه دارند نیز این اقدام را تجلیل کردند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور را با زلف سازش گره زده بودند، افزود: دولت انقلابی و رئیس جمهور مردمی با قدرت و شوکت ورود کرد و بدون سازش و با توان و قدرت گره‌ها را به خوبی باز کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در اجلاسیه اخیر عکس شهید سلیمانی را رو به روی همه دوربین‌ها قرار داد، ادامه داد: این اقدام رئیس جمهور در ادامه مسیر نیاز به حمایت مردم دارد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در همه جهات محبوب دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی نیست و آنها را ناراحت می‌کند، ادامه داد: امسال نیز در روزهای اخیر دشمنان اسلام با توجه به اتفاقات اخیر در کشور سعی در مسموم کردن فضا دارد و امنیت ملی را مخدوش کرده‌اند و قرآن را آتش زده، به مراکز دینی حمله کرده و مردم عادی و بی دفاع و نیروهای انتظامی، ارتشی و بسیجی را به شهادت رسانده‌اند.

مردم اجازه اهانت به ارزهای دینی را نمی‌دهند

وی افزود: مردم ما این شرایط را بر نمی‌تابند، مردم ما همان مردمی هستند که در فتنه ۸۸ به صحنه آمدند و اجازه نمی‌دهند به ارزش‌های دینی اهانت شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما در مسیر قله حرکت می‌کنیم و نمی‌وان راه را به راحتی رفت، گفت: باید توجه داشت که کشور مسئول دارد و باید مطالبات به خوبی دنبال شود نه اینکه با اغتشاش و ناامنی مطالبات را همراه کنیم که این امر نتیجه خوبی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران هوشیار هستند و از خواص توقع داریم که دقت کنند و آب در آسیاب دشمن نریزند.