۰ نفر

واکنش فعال سیاسی اصولگرا:

حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 667442
حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی می‌گوید: حساب فرزند از پدر و مادر جداست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رویداد ۲۴، محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور می‌گوید: مقامات ارشد حاکمیت باید یک فکری برای این وضعیت بکنند. البته در همه دولت‌ها این مسئله وجود داشته و فقط مختص به دولت آقای رئیسی نیست.

بخش هایی از گفت و گوی کوشکی را در ادامه می خوانید:

*حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست. مسئولان می‌گویند که فرزندان ما مستقل هستند و خودشان برای زندگی‌شان تصمیم گرفته و می‌گیرند و در نهایت حساب ما با آن‌ها جداست. این پاسخ مسئولان به لحاظ حقوقی، درست و قابل قبول است.

* اما به هر حال وجود فرزندان مسئولان در کشورهای دشمن نظیر آمریکا و انگلیس می‌تواند به یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی تبدیل شود و این امکان وجود دارد که از این افراد علیه پدران و مادرانشان استفاده شود. البته ناگفته نماند دفاع مسئولان هم در این موارد قابل قبول است، چون فرزاندان آن‌ها بالغ هستند و حساب فرزندان از پدر و مادرشان جداست.

*اگر مشخص شود یک مسئولی فرزندش را با پول بیت‌المال به خارج از کشور فرستاده، وی مرتکب یک جرم وحشتناک شده است، اما فعلا که چنین چیزی مشخص نیست.

*اگر مسئولان و فرزندانشان برای این سفرها از اموال شخصی خود استفاده کرده باشند، مشکلی نداشته و به لحاظ حقوقی قابل پیگرد نبوده و هیچ اعتراضی هم وارد نیست. امیدواریم که مسئولان با پول بیت‌المال فرزندانشان را به خارج از کشور نفرستاده باشند.

*رفتار دوگانه در واکنش به موارد مشابه این دولت و آن دولت ندارد. وجود فرزندان مسئولان در سرزمین‌های دشمن، یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی است. این یک بحث امنیتی جدی است و ربطی به دولت روحانی و رئیسی ندارد.