۰ نفر

امام جمعه اصفهان: نزدیک ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 665243
امام جمعه اصفهان: نزدیک ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست

طباطبایی نژاد گفت: باید پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاد و مقاومت کرد تا پرچم انقلاب، به دست امام زمان (عج) برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار محمدصادق مفتح، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اظهار داشت: انبیا الهی همواره و در طول تاریخ در تلاش بودند تا حکومت الهی را برپا کنند و امروز در جمهوری اسلامی همین تلاش انجام می‌شود تا ظلم و فساد مبارزه شود و عدالت گسترش یابد.

او افزود: مشخص است که در هر حکومتی ممکن است خطا و اشتباه وجود داشته باشد و هیچ‌گاه گفته نشده که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون عیب و نقص است، اما در حال حاضر نزدیک‌ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست بنابراین لازم است تا پای حکومت اسلامی ایستادگی کنیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.

او یادآور شد: عده‌ای عادت دارند دائماً نواقص را بزرگ کنند و حس ناامیدی را به جامعه تزریق کنند درحالی‌که می‌توان از فرصت‌های موجود استفاده کرد و خلأ‌ها و نواقص را جبران کرد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد درباره رشد عقل بشر در طول زمان عنوان کرد: در روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) آمده است که در زمان فرج امام زمان (عج) خداوند دست عنایت روی سر همه انسان‌ها می‌کشد و عقلشان رشد می‌کند، این موضوع به معنای معجزه نیست بلکه در طول تاریخ عقل انسان‌ها رشد کرده و این سیر تکاملی ادامه دارد.