۰ نفر

امام جمعه موقت سمنان:

برخی مدیران متأسفانه فقط در حرف و ظاهر به دولت آیت الله رییسی اعتقاد دارند، باید فکری کرد!

۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 665005
برخی مدیران متأسفانه فقط در حرف و ظاهر به دولت آیت الله رییسی اعتقاد دارند، باید فکری کرد!

امام جمعه موقت سمنان گفت: برخی مدیران متأسفانه فقط در حرف و ظاهر به دولت آیت‌الله رییسی اعتقاد دارند و باید برای این بخش از مسؤولان فکری کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تبریک هفته دولت به دولتمردان کشورمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمایشاتی در دیدار خود با اعضای هیأت دولت داشتند که بسیار قابل‌تأمل بوده و باید به آنها توجه شود.

وی، مردمی ‌بودن، رعایت اولویت‌ها در امور، پرهیز از ورود به حاشیه‌سازی‌ها، جوان‌گرایی در انتصابات انجام‌شده، همدرد بودن با مردم و داشتن سرعت عمل در انجام کارها را از نقاط قوت دولت آیت‌الله رییسی دانست که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز اشاراتی به این ویژگی‌ها داشتند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مردم انتخاب خوبی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و مشکلاتی نیز که در کشور وجود دارد، باید با تلاش و همت جهادی از سر راه برداشته شود.

قدس‌پور بیان کرد: برخی افرادی که در مسؤولیت‌ها گمارده شده‌اند، متأسفانه فقط در حرف و ظاهر به دولت آیت‌الله رییسی اعتقاد دارند و باید برای این بخش از مسؤولان فکری کرد.

وی تصریح کرد: برخی مدیرانی که بر سر کار هستند، نیز به دولت سیزدهم اعتقاد دارند؛ اما در عمل و رفتار انقلابی در آنها دیده نمی‌شود؛ دولت باید برای این دست از مدیران هم فکری کند و به آنها تلنگر زده شود.

امام جمعه موقت سمنان گفت: برخی مسؤولان دولت در کشور و استان‌های مختلف از جمله سمنان به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند تا برنامه‌های دولت سیزدهم اجرایی شود و باید از آنها قدردانی کرد.

قدس‌پور اضافه کرد: مدیرانی که در میدان حضور دارند و شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

وی بیان کرد: سرعت عمل در خدمت به مردم امر بسیار مهمی است که باید همواره مدنظر مسؤولان امر باشد و این امر لازمه تقوای حاکمیتی است که مدیران در گره‌گشایی از مشکلات مردم، از یکدیگر سبقت بگیرند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: استاندار سمنان در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان استاندار برتر در حضور آیت‌الله رییسی معرفی و تقدیر شد و این، خبر خوشایندی برای استان سمنان است و روحیه جهادی در مدیران هر روز باید بیشتر تقویت شود.

قدس‌پور بیان کرد: مدیری با کفایت و موفق است که مشکل هر مراجعه‌کننده را با یک بار مراجعه رفع کند و مردم نیازی به ترددهای متعدد برای پیگیری مسائل و مشکلاتشان نداشته باشند.