۰ نفر

امام جمعه اهواز: آمریکا مانند شوروی رو به زوال خواهد بود

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 655062
امام جمعه اهواز: آمریکا مانند شوروی رو به زوال خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نهاد امام جمعه ۶۵ ماموریت در ارتباط با مردم دارد، گفت: یکی از وظایف نمازجمعه تقویت فرهنگ جامعه است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روز مباهله را گرامی می‌داریم به مفاتیح الجنان مراجعه کنید و اعمالی که برای این روز وارد شده را انجام دهید.

وی در ادامه با یادآوری روز خانواده بیان کرد: توجه خاصی از ابتدای خلقت به‌ویژه در دین مبین اسلام به نهاد خانواده شده است اگر کسی در خانواده به تربیت فرزند توجه داشته باشد آن فرزند موفق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: جوانانی که به سمت سرقت، اعتیاد و بزهکاری می‌روند ریشه در خانواده و تربیت آنها دارد، بنابراین برای ساختن یک جامعه خانواده بیشترین نقش را دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری یادواره شهدای قشقایی عنوان کرد: ۳ هزار شهید قشقایی در چند استان کشور هستند که بنا است بزرگداشت این عزیزان برگزار شود، علو درجات را برای همه شهیدان به‌ویژه شهدای قشقایی از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا زد و در همین ارتباط گفت: آمریکا مانند شوروی رو به زوال خواهد بود که در این مسئله تردیدی نیست چون بستر و زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) در حال فراهم شدن است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان در سطح جامعه، بهبود بخشی به وضعیت معیشت این قشر را ضروری دانست و افزود: اگر کارکنان ادارات تلاش می‌کنند آینده خود را در دوران بازنشستگی می‌بینند، بازنشستگان باید در اجتماع تکریم شوند زیرا اگر این قشر وضعیت خوبی نداشته باشند به نفع جامعه نیست.

موسوی‌فرد با گرامیداشت روز پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: نمازجمعه یکی از نشانه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نهاد امام جمعه ۶۵ ماموریت در ارتباط با مردم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف نمازجمعه تقویت فرهنگ جامعه است اگر نمازگزاران فقط برای ثواب خطبه‌ها را گوش دهند اتفاق خاصی در جامعه اسلامی رخ نمی‌دهد.