۰ نفر

تولیت حرم حضرت معصومه (س): توطئه استکبار در حوزه حجاب و عفاف را افشا کنید

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶
کد خبر: 652401
تولیت حرم حضرت معصومه (س): توطئه استکبار در حوزه حجاب و عفاف را افشا کنید

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: مسئولان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای با تبیین جایگاه عفاف و حجاب به عنوان یک ضرورت دینی توطئه استکبار را افشا سازند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب پیامی صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَی لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ ﴿۳۰﴾ وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ… (النور آیه ۳۰ و۳۱).

هر ساله ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت ساز مردم مؤمن، ولایت مدار، غیور و شجاع مشهد علیه کشف حجاب رضا خانی است به همین مناسبت ۲۱ تیرماه بدرستی روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

عفاف و حجاب موهبت و فریضه الهی است که در تحکیم خانواده، حفظ سلامت و پاکی جامعه نقش بی بدیل دارد عفاف و حجاب که اختصاص به مردان و یا زنان هم ندارد لباسی است برازنده تن و جان و روان آدمی.

حجاب به عنوان تاج کرامت و عزت مظهر و میوه شیرین پاک دامنی و عفاف است. حجاب به عنوان دستور الهی یعنی توجه به شخصیت زن، سند اطاعت از پروردگار و حضور عزتمندانه او در عرصه اجتماع و موجب محفوظ ماندن از بدی‌ها است.

امیداست بانوان جامعه اسلامی ما با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (ع) و دختران آن بانوی نمونه اسلام حضرت زینب و حضرت فاطمه معصومه (ع) و حرمت نهادن به خون شهیدان در تحقق این مهم و تبلیغ و ترویج و گسترش شایسته آن موفق باشند.

همچنین انتظار می‌رود مسئولان محترم فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ای با تبیین جایگاه این ضرورت دینی و پاسخگویی به شبهات توطئه‌های استکبار جهانی را در این باره افشا سازند.