۰ نفر

نماینده ادوار مجلس:

اکثر نمایندگان مشغول این هستند که برادر خانم و پسر عمو را در مسئولیت ها بگذارند!

۴ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 647510
اکثر نمایندگان مشغول این هستند که برادر خانم و پسر عمو را در مسئولیت ها بگذارند!

خادمی گفت: در انتخابات مجلس آینده کمتر از ۱۰ نفر از نمایندگان این مجلس دوباره رأی می آورند. رأی آوری این ۱۰ نفر نیز بیشتر به خاطر آرای قومی و طایفه ای شان خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نامه نیوز، مجلس یازدهم این روزها جایگاه مطلوبی نزد افکارعمومی ندارد به طوری که خود نمایندگان نیز می گویند در حوزه انتخابیه شان مورد توهین و ناسزای مردم قرار می گیرند.

هدایت الله خادمی درباره چرایی نگاه منفی جامعه به نمایندگان مجلس یازدهم گفت: این نمایندگان زمان انتخابات شعارهایی دادند اما دو سال گذشت و به هیچ کدام آن شعارها عمل نکردند. از سال سوم هم عملا مقدمات ورود به انتخابات بعدی آغاز می شود بنابراین فرصت طلایی این مجلس برای خدمت به مردم از دست رفت.

وی افزود: نمایندگان در انتخابات سال ۹۸ خود را ضدفساد معرفی کردند، کسانی که به خود نمی اندیشند و فقط در فکر خدمت به ملت و کشور هستند بنابراین اگر به مجلس راه پیدا کنند وضعیت معیشت مردم را ارتقا می دهند. یادمان نمی رود که روزهای اول این نمایندگان اعلام کردند خودرو و وام نمی گیرند اما بعد رفتند گرفتند. خوب این تناقض ها را مردم می بینند و قضاوت می کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: در سطح ملی کار خاصی از این مجلس دیده نشد، مشخصا این مجلس مشکلی را در حوزه اقتصاد حل نکرد. حتی این نمایندگان نتوانستند کاری برای حوزه انتخابیه خود انجام دهند. اکثر نمایندگان مشغول این هستند که چه کسانی را از بین فامیل ها و آشنایان همچون برادر خانم و پسرعمو در مسئولیت های اجرایی منطقه ای و استانی بگذارند.

وی افزود: مردم این ها را می بینند و متوجه می شوند توجه به معیارهایی همچون شایسته سالاری، تعهد و تخصص در انتصابات که این نمایندگان از آنها سخن می گویند در عمل وجود ندارد. ضمن آنکه چشم انداز روشنی هم برای آنکه این نمایندگان بتوانند کار خاصی را در سطح ملی یا منطقه ای انجام دهند، مشاهده نمی شود.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اوضاع نامساعد اقتصاد کشور توضیح داد: این سئوال برای مردم وجود دارد که چرا مجلس هیچ اقدامی حتی در سطح استیضاح یک وزیر اقتصادی انجام نداده است؟ در واقع مصداقی پیش روی مردم نیست که بگویند «این نمایندگان وکیل المله هستند و به شعارهای شفاف سازی و برقراری عدالت و مبارزه با فساد عمل کردند».

وی با اشاره به وضعیت گرانی های روزافزون اقلام و کالاها ادامه داد: قرار بود این نمایندگان با ورود به پارلمان اوضاعی را رقم بزنند که به نفع مردم و نظام شود اما نه تنها سرمایه اجتماعی را افزایش ندادند بلکه عامل ریزش شدند. با این اوصاف در انتخابات مجلس آینده کمتر از ۱۰ نفر از نمایندگان این مجلس یعنی حدود ۹۵ درصد دوباره رأی می آورند. رأی آوری این ۱۰ نفر نیز بیشتر به خاطر آرای قومی و طایفه ای شان خواهد بود.