۰ نفر

رییس‌جمهوری وارد آبادان شد؛

استمداد مردم از رییسی برای رسیدگی به آبادان

۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر: 641060
استمداد مردم از رییسی برای رسیدگی به آبادان

رییس‌جمهور ‌صبح امروز وارد آبادان شد و بلافاصله به محل ساختمان متروپل رفت تا از نزدیک در جریان مراحل آواربرداری قرار گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رییس جمهور بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری)آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 

حضور رییس‌جمهور در مینوشهر

رییسیدر آبادان 2

رییس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند. 

رییس جمهور در دیدار خانواده صالحیان‌پور در مینوشهر درگذشت سه تن از اعضای این خانواده در حادثه متروپل را تسلیت گفت و قول داد در سریعتر زمان به این حادثه رسیدگی و با مسببان قطعا برخورد خواهد شد.

دستور رییسی برای برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه

آیت الله رییسی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد. 

آیت‌الله رییسی با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: به آبادان سفر کرده‌ام تا با رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء استفاده کنندگان.

نماینده ولی فقیه و فرمانده ولیعصر خوزستان، استاندار و فرماندار آبادان رییس جمهور را همراهی می کنند.

رییس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل دیدار کرد

رییسی در آبادان

رییس جمهور که برای بازدید از محل حادثه متروپل به آبادان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

حضور رییس‌جمهور در محل حادثه متروپل آبادان

آیت‌الله ابراهیم رییسی، بلافاصله پس از پایان سفر استانی خود به آذربایجان شرقی، صبح امروز جمعه بدون اطلاع قبلی و سرزده در سفر به آبادان با حضور در خیابان امیرکبیر این شهر از محل حادثه و روند آوار برداری از ساختمان متروپل بازدید کرد و عملیات آوار برداری را از نزدیک مورد بررسی قرارداد.

وی در این بازدید با تعدادی از کسبه حاضر محل گفت‌وگو کرد و تعدادی از مردم نیز در این دیدار از مشکلاتشان گفتند. مردم در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های دولت در ساماندهی سریع وضعیت منطقه خواستار برخورد جدی با مسببان این حادثه شدند.