۰ نفر

خانه ملت؛

اظهارات منتسب به قالیباف درباره معاون اول رییس‌ جمهوری‌ کذب است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 634021
 اظهارات منتسب به قالیباف درباره معاون اول رییس‌ جمهوری‌ کذب است

خبرگزاری خانه ملت با رد ادعای برخی کانال‌های خبری درمورد اعتراض رییس‌ مجلس شورای اسلامی به معاون اول رئیس‌جمهور در نشست شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اعلام کرد که نتیجه این نشست اجماع دولت و مجلس و هماهنگی کامل سران قوا در چگونگی هدفمند کردن یارانه ارز ترجیحی بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، خبری در برخی کانال های خبری از اعتراض محمد باقر قالیباف علیه محمد مخبر در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی منتشر شده اطلاع ما از منابع آگاه بر نادرست بودن این ادعا خبر می دهد.

خانه ملت با تاکید مجدد بر نادرست بودن ادعای مطرح شده ادامه داد: در نشست‌های شورای هماهنگی اقتصادی اختلاف سلیقه‌های کارشناسی و اجرایی بر سر پیگیری مسائل مردم امری طبیعی است اما همانطور که رییس مجلس در نطق امروز مجلس تاکید کرد نتیجه جلسه شورای هماهنگی اقتصادی اجماع دولت و مجلس و هماهنگی کامل سران قوا در چگونگی هدفمند کردن یارانه ارز ترجیحی بوده است.

این خبرگزاری اضافه کرد: دولت به عنوان متولی که بار سنگین اجرا را بر عهده دارد  و مجلس به عنوان ریل گذار و ناظر، با همدلی و هماهنگی در ایجاد آرامش معیشتی برای سفره مردم تلاش خواهند کرد.