۰ نفر

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری؛

گرانی ها با تدبیر مسئولان کنترل خواهد شد!

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 632945
گرانی ها با تدبیر مسئولان کنترل خواهد شد!

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معضل گرانی‌ها در وضعیت فعلی باقی نمی‌ماند گفت: با تدابیر مسئولان گرانی‌ها کنترل خواهد شد و این حق مردمی است که پای انقلاب ایستادند و از این پس نیز ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  روابط عمومی آستان مسجد جمکران، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عید فطر همچنین با تاکید بر اینکه بر خلاف گفته‌های دشمنان این نظام به بُن بست نرسیده و نخواهد رسید افزود: گرانی افسارگسیخته و رنج آور داشتیم و داریم، می‌دانیم رئیس جمهور با تمام تلاش برای کنترل این وضع تلاش می‌کنند ولی انتظار تدابیر موثرتری داریم.

وی گفت: قول می‌دهم گرانی ها این گونه نخواهد ماند و با تدابیر مسئولان گرانی ها کنترل خواهد شد و این حق مردمی است که پای انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد. 

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ مکتبی به اندازه اسلام از کارگر تجلیل نکرده است، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) دست کارگر را می بوسید، مسئولان قم نیز وظیفه خود را در قبال این قشر تاثیرگذار انجام دهند. 

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: مناسبت دیگری که پشت سرگذاشتیم سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم بود و از زیباترین جمله‌های رهبر معظم انقلاب درباره این قشر تلاش‌گر این است که معلمان افسران پیشرفت کشور هستند.

خطیب نماز عید فطر مسجد جمکران ضمن قدردانی از مردم انقلابی کشور به‌ویژه مردم قم برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس بیان داشت: این راهپیمایی بعد از ۲ سال محدودیت‌های کرونایی، بسیار باشکوه برگزار شد و خانواده‌های زیادی با فرزندان خردسالشان در راهپیمایی شرکت و بار دیگر اعلام کردند پای آرمان‌های نظام ایستادند و نظام و امامشان را دوست دارند. 

عضو فقهای شورای نگهبان در پایان با بیان اینکه غصه افغانستان برای ما بسیار دردآور است، خاطرنشان کرد: مدام انفجار و آدم کشی در این کشور رخ می دهد و این در جایی است که اولین وظیفه یک حکومت تامین امنیت شهروندان است و عجیب است این ناامنی ها به جان نمازگزاران و مساجد افتاده است. حاکمان افغانستان باید به وظیفه خود عمل کنند چرا که وضعیت امروز به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

آیین نماز عید سعید فطر تحت عنوان عید بندگی با حضور پرشور و باشکوه قشرهای مختلف مردم مومن و انقلابی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.