۰ نفر

رهبر معظم انقلاب: روز قدس امسال با سال های دیگر فرق دارد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۷
کد خبر: 631253
رهبر معظم انقلاب: روز قدس امسال با سال های دیگر فرق دارد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: فلسطینی‌ها دارند فداکاری‌های بزرگ از خود نشان می‌دهند و رژیم صهیونیستی هم با پشتیبانی آمریکا و اروپا انتهای رذالت و جنایت را انجام می‌دهد. دولت‌های اسلامی در زمینه فلسطین خیلی بد عمل می‌کنند و بعضی از آن‌ها حاضر نیستند در این زمینه حرف درست و حسابی بزنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، رهبر معظم انقلاب فرمودند: فلسطینی‌ها دارند فداکاری‌های بزرگ از خود نشان می‌دهند و رژیم صهیونیستی هم با پشتیبانی آمریکا و اروپا انتهای رذالت و جنایت را انجام می‌دهد. دولت‌های اسلامی در زمینه فلسطین خیلی بد عمل می‌کنند و بعضی از آن‌ها حاضر نیستند در این زمینه حرف درست و حسابی بزنند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: اشتباه بزرگ این است که فکرکنیم راه کمک به فلسطین ارتباط با صهیونیست‌هاست. مصر و اردن ۴۰ سال پیش این خطا را کردند، آیا جنایات صهیونیست‌ها کم شد؟ نه، ۱۰ برابر شد. عده‌ای می‌خواهند تجربه‌ی مصر انورسادات را تکرار کنند. این هم برای خودشان و هم برای فلسطینی‌ها مضر است. البته به درد رژیم صهیونیستی هم نمی‌خورد.

ایشان خاطرنشان کردند: امیدواریم خداوند عاقبت کار را در قضیه فلسطین به‌زودی به نیکی و خوشی به سرانجام برساند و فلسطینی‌ها را بر سرزمین خود مسلط کند.