۰ نفر

جواد هاشمی به رییس جمهور: برخی هنرمندان مایل به ملاقات با شما نیستند

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
کد خبر: 628312
جواد هاشمی به رییس جمهور: برخی هنرمندان مایل به ملاقات با شما نیستند

محمود گبرلو، مجری تلویزیون و منتقد سینما و از جمله حاضران در مراسم افطار رئیس‌جمهور می‌گوید جواد هاشمی به رئیس‌جمهور گفته است که برخی هنرمندان مایل به ملاقات با او نیستند و این جمع، همه هنرمندان ایران نیست. او ادامه داد رئیس‌جمهور هم در پاسخ اعلام کرد خدمتگزار همه است؛ چه کسانی که به او رای دادند و چه کسانی که به او رای ندادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمود گبرلو، مجری تلویزیون و منتقد سینما با بیان روایتی از مراسم افطار رییس‌جمهور با هنرمندان که شامگاه پنجشنبه ۲۵ فروردین در محیط باز ساختمان دولت برگزار شد به آن‌چه سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما خطاب به رییس‌جمهور گفت، پرداخت.

او در بخشی از این روایت در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «حرکت پسندیده رییس‌جمهور بعد از سخنرانی, حضور در جمع هنرمندان بدون حفاظت و سخت‌گیری و گوش دادن به تک تک حرف‌ها بود. دیداری که طبیعتاً درددل‌های خصوصی و شخصی هنرمندان در آن مطرح شد و گاه مواردی را هم به مسئولین برای پیگیری یادآور شدند. دقت ایشان به حدی بود که زمانی که نزدیک امیر دژاکام شدند گفتند شما فرمودید سه نکته دارید اما فقط دو نکته را اشاره فرمودید! رضایت نسبی در این دیدار میان طرفین مشهود بود و احساس می‌شد هیچکدام مایل نبودند این لحظات صمیمی را ترک کنند.»

گبرلو در ادامه به این نکات اشاره کرد: «زیباترین برخورد آقای رییس‌جمهور زمانی بود که سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی ایستاد و گفت: «برخی هنرمندان مایل نیستند با شما ملاقات کنند و این جمع همه هنرمندان ایران محسوب نمی‌شوند» رییس‌جمهور هم در پاسخ با لبخند و احترام اعلام کرد «من رییس‌جمهور و خدمتگزار همه هستم چه رای داده باشند و چه رای نداده باشند و ای کاش زمان و مکان اجازه میداد با همه دیدار کنم.»»

حمیدرضا نوربخش، منوچهر شاهسواری، جواد شمقدری، شاهین فرهت، امیر دژاکام، مسعود ده‌نمکی، سیدضیاء هاشمی، مرتضی شعبانی، جواد بختیاری و انسیه شاه‌حسینی هنرمندانی بودند که در مراسم افطار با رییس‌جمهور دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات هنرمندان مطرح کردند.